Manglende funktion i Outlook 2003
Fra : Mads Jakobsen

Dato : 21-04-04 22:32

Jeg har lige geninstalleret Outlook 2003, men der mangler en funktion.
Normalt kan man øverst ude til venstre se de mails, som man lige havde fået.
Meget praktisk så man ikke skal bladre hele indbakken igennem for at finde
en enkelt ny hver mail hver gang.
Men nu er den funktion væk - hvordan får jeg den frem igen?

Mvh.

Mads

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 22-04-04 00:08

Mads Jakobsen skrev:

> Normalt kan man øverst ude til venstre se de mails, som man
> lige havde fået. Meget praktisk så man ikke skal bladre hele
> indbakken igennem for at finde en enkelt ny hver mail hver
> gang.

Hmm, jeg er ikke helt sikker på om jeg forstår, men hos mig er
mails i indbakken sorteret efter dato og i grupper. Er det den
indstilling du mangler?

--
Hilsen
Madsen

Fra : Søren Blom

Dato : 22-04-04 00:25

Det hedder Læserude som du mangler. Du går op i Vis ned til læserude og
vælger så en af de tre muligheder

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 22-04-04 07:52

> Det hedder Læserude som du mangler. Du går op i Vis ned til læserude og
> vælger så en af de tre muligheder

Der er det jo kun muligt at vælge, hvordan læsningsopsætningen af siden skal
være.

Det jeg tænker på er, at Outlook indeholder en funktion, hvor man kun kan se
de nyeste mails, som man netop har fået.
Ligesom man har Indbakke, Sendt Post etc. ude til venstre, så findes der en
funktion, som KUN viser de nyeste mails, som man netop lige har fået.
Dermed skal man ikke bladre hele Indbakken igennem for at finde dem.
Jeg håber, at I forstår...

Mvh.

Mads

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 22-04-04 09:06

Mads Jakobsen skrev:

> Det jeg tænker på er, at Outlook indeholder en funktion, hvor
> man kun kan se de nyeste mails, som man netop har fået.

Er det filterfunktionen du tænker på?

I værktøjslinjen "Avanceret" er der en dropdown-liste med
forskellige foruddefinerede filtre. Her kan man fx vælge "ulæste
meddelelser" for kun at se meddelelser man ikke har læst.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 22-04-04 09:22

> Er det filterfunktionen du tænker på?
>
> I værktøjslinjen "Avanceret" er der en dropdown-liste med
> forskellige foruddefinerede filtre. Her kan man fx vælge "ulæste
> meddelelser" for kun at se meddelelser man ikke har læst.

Jeg har løst problemet.
Funktionen ligger under Søgemapper og hedder Ulæst post. Mappen var bare
ikke foldet ud.

Mvh.

Mads