Auktion
Fra : mogens

Dato : 21-04-04 17:58

Hej
Købte et maleri på internet auktion, den anden dag, Lauritz.com
hammerslaget blev 450 kr, plus ca 100 kr i salær, det er rimeligt nok, men
det kostede 275 kr at få det sendt til min bopæl, (der var for langt at
hente det selv )
Nogen der har samme erfaringer ?, er det evt muligt at få det sendt
billigere ?

MVH Mogens

Fra : all4you.dk

Dato : 22-04-04 16:36

"mogens" <msg@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hente det selv )
> Nogen der har samme erfaringer ?, er det evt muligt at få det sendt

Hej Mogens.
Du kan ikke komme uden om deres regler og de er offentlige.
http://www.lauritz.com/list/collection.asp?collection=1

Transport:
http://www.lauritz.com/artikler/artikler.asp?article_id=39

Lauritz.com er et DYRT sted at købe.
Men det eneste der kan komme bag på dig er transporten.
Salærene og hammerslagsafgifterne fik du at vide da du bød.

Så pas på pegefingeren er vist det bedste råd.
Eller handel på QXL.
http://www.qxl.dk/Default/DefaultListElse.asp?Catg=10050&ListingType=0&ListingSort=0&17224

Her er der ingen ekstra gebyrer.

Jacala

Fra : hw

Dato : 23-04-04 12:37

"all4you.dk" <langholm@all4you.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Salærene og hammerslagsafgifterne fik du at vide da du bød.
>
> Så pas på pegefingeren er vist det bedste råd.

Til gengæld bliver varerne pakket ordentligt ind så det ikke bliver smadret
under transporten. Det har jeg prøvet på QXL.

Henrik