Kill Bill vol 1 uncut version?
Fra : Per

Dato : 21-04-04 15:06

Nogen der ved om den danske version af Kill Bill vol 1 er den såkaldte Uncut
version?

Fra : Dennis Sørensen

Dato : 21-04-04 16:03

"Per" <no@sorry.com> wrote
> Nogen der ved om den danske version af Kill Bill vol 1 er den såkaldte
Uncut
> version?

Det er det ikke.
Kun den japanske dvd er indtil videre uncut, men under alle omstændigheder
vil jeg da anbefale at vente med køb til begge film kommer sammenredigeret
på dvd senere på året.

- Dennis

Fra : Jan Richardy

Dato : 21-04-04 21:16

"Dennis Sørensen" <midnighter_x@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Kun den japanske dvd er indtil videre uncut, men under alle omstændigheder
> vil jeg da anbefale at vente med køb til begge film kommer sammenredigeret
> på dvd senere på året.

Godt råd! Og hvis man ikke kan vente med at gense Kill Bill 1 kan man jo
tage i biografen i morgen og se 1+2 i træk.

UFF! Jeg glæder mig. ))

--

Mvh. - JanR - http://www.richardy.dk
"My full name is Bender Bending Rodriquez."

Fra : Tine & Jimmy

Dato : 23-04-04 13:58

Er forskellen ikke kun at den vildeste scene med The Bride og de mange
håndlangere i filmen er i farver og ikke i sort hvid som den var i bio?

hilsen

Jimmy

Fra : Lenton

Dato : 23-04-04 17:01

Tine & Jimmy wrote:

> Er forskellen ikke kun at den vildeste scene med The Bride og de mange
> håndlangere i filmen er i farver og ikke i sort hvid som den var i bio?

Nej man ser vist også Sofie Fatale få hugget den anden arm til sidst og
så skulle der være lidt mere blodige billeder filmen igennem.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-04-04 17:34

Lenton escribió / skrev

> Nej man ser vist også Sofie Fatale få hugget den anden arm til
> sidst og så skulle der være lidt mere blodige billeder filmen
> igennem.

Spoiler for fanden!

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Kim2000

Dato : 23-04-04 18:31

> Spoiler for fanden!

Hvis man er så nærtegnede er det da helt uhyggeligt :-/ så skal man næsten
skrive spoiler i hvert andet indlæg