Er mit kort et 9600 eller SE?
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 21-04-04 14:31

Hej.

Jeg har fået mistanke til at et Club33d-kort jeg har købt som et 9600, i
virkeligheden er et 9600SE, da layoutet på kortet (én video-port
(phono-stik), én DVI og én VGA) i følge manualen kun findes på et 9600SE. Er
der nogen måde, hvorpå jeg overfor butikken kan bevise dette?

Benchmarks på kortet giver nemlig resultater svarende til SE's performance.

Venlig hilsen, Rasmus.

Fra : Camain

Dato : 21-04-04 15:08

Prøv at se om modelnr passer til noget inde på www.club3d.nl

Jeg havde selv problemer med en Odenseansk forhandler der solgte sine 9600
kort som Pro udgaver selvom de ikke var det.
Efter at have vist ham og 2 butiksansatte fejlen fortsatte de ufortrødent
med at narre folk..
3 dage senere var jeg et smut forbi og kiggede for sjov skyld ind, kortene
stod stadigvæk som værende Pro kort..

JBB

Fra : Simon Skarum-Kristof~

Dato : 21-04-04 20:50

"Camain" skrev i en meddelelse ...
> [...]
> med at narre folk..
> 3 dage senere var jeg et smut forbi og kiggede for sjov skyld ind, kortene

Har du meldt ham til politiet? Det må da siges at være falsk
varebetegnelse...

Mvh. Simon

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 22-04-04 08:28

Camain wrote:
> Prøv at se om modelnr passer til noget inde på www.club3d.nl

9600SE har modelnr CGA-S968TVD, står dette på
dit kort?

Det alm. 9600 med 128MB har modelnr CGA-E968TVD.

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Jan Dahl

Dato : 22-04-04 14:33

Det har de (et par forhandlere) gjort i ½-1års tid nu. De skriver 9600, men
opgiver korrekt varenr. som producentens hjemmeside viser er et se-kort. Jeg
ville sende kortet tilbage hvis det er tilfældet, men så har man jo stadig
betalt fragtx2 og deres ekspeditionsgebyr

Mvh Jan
"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:408773a3$0$5962$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...

Fra : Jakob M

Dato : 22-04-04 18:28

Jan Dahl wrote:
> Det har de (et par forhandlere) gjort i ½-1års tid nu.

Kan vi få et par navne på bordet, så vi ved hvem vi skal holde os fra ?.

Mvh
Jakob

Fra : Jan Dahl

Dato : 22-04-04 19:39

Jeg kan ikke huske hvem det var, det er 4mdr. siden jeg sidst kiggede på
det. Men jeg mener pcnetto og multimediaexperten var mellem dem jeg stødte
på dengang. Men jeg vil nu ikke hænge nogle uskyldige ud så du skal nok
undersøge om det stadig er sådan.

Mvh Jan

Fra : Jan Dahl

Dato : 22-04-04 19:50

Jeg kan umiddelbart se problemet er 'reduceret' til at feks.
multimediaeksperten (og sikkert også pcnetto) feks. indrykker på edb-priser
annoncen: -Radeon PRO- Følger du så linket 'med prisen' til (fuskerens)
hjemmeside,- ændres P'et i varenummeret til et E. Men jeg kan se
vareteksten, udover varenr. også efterhånden er ændret til non-pro.

Mvh Jan