John & Aage 1+2 på DVD fra idag
Fra : Muldeberg

Dato : 21-04-04 13:47

Det vil sikkert fryde nogen, John & Aage 1+2 er ude på DVD fra idag
www.axelmusic.dk/productDetails/5708758655286
Vol 2 indeholder den gode gamle VHS: Huller I Suppen.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Thomas Helvard

Dato : 21-04-04 15:44

"Muldeberg" <nothing@here.com> skrev i en meddelelse
> Det vil sikkert fryde nogen, John & Aage 1+2 er ude på DVD fra idag
> www.axelmusic.dk/productDetails/5708758655286
> Vol 2 indeholder den gode gamle VHS: Huller I Suppen.
>
> --

Så den i Fona idag....det er stort, rigtig stort! Et must for John & Aage
fans

- Thomas

Fra : Johnny Jakobsen

Dato : 21-04-04 17:05

> Så den i Fona idag....det er stort, rigtig stort! Et must for John & Aage
> fans

Bestemt også noget jeg skal have fat i på et tidspunkt.

Men jeg synes dog det virker lidt fusket at de udgiver dem som 2 seperate
DVDer, så man på den måde skal slippe 300kr for en dobbelt DVD.

-The Baptizer
www.moviescreenshot.com

Fra : Thomas Helvard

Dato : 22-04-04 21:04

"Johnny Jakobsen" <btzSLET@area42.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men jeg synes dog det virker lidt fusket at de udgiver dem som 2 seperate
> DVDer, så man på den måde skal slippe 300kr for en dobbelt DVD.

Ja, de presser den hvor de kan...lige ved siden af John og Aage stod
Bertelsens Uaktuelle Nyheder...også rigtig sjov!

- Thomas