Rockerne på DVD?
Fra : FatPete

Dato : 21-04-04 12:03

Jeg så lige at rockerne er kommet på dvd, men udfra hvad jeg kunne læse er
alle afsnit ikke med på dvd'en! Kan det virkelig passe???

Håber der er nogen der ved noget om det...

Mvh Peter

Fra : CNS

Dato : 21-04-04 13:56

Ja, det er bare en række udvalgte afsnit... :( Rigtig ærgeligt at de ikke
har taget sig sammen og lavet en dobbelt DVD med alle afsnit... typisk at vi
skal spises af med sådan en halvringe udgivelse...

Christian

(Ved henvendelse pr. e-mail, erstat DASH med bindestreg.)

Fra : FatPete

Dato : 21-04-04 16:05

Nej hvor er det da ringe! hvad sker der lige!!!... Og dum som jeg er køber
jeg den helt sikkert alligevel!... men hvor er det dog ærgeligt!

Mvh Peter

Fra : Peter Heide

Dato : 21-04-04 17:00

http://www.dvd-venner.dk/filminfo/film_fakta.asp?dvd_id=5990

det eddermame for åndssvagt. hvorfor fanden lavede
de ikke en dobbelt dvd med ALLE afsnit.

afsnittet med Per + paryk er ikke med. Efter min mening
een af de bedste afsnit. Boy oh boy !

Håber der er nogen der har rippet hele baduljen fra TV
og lægger det ud i en af de binare grupper.

Fra : Peter B. Juul

Dato : 21-04-04 18:12

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> writes:

> det eddermame for åndssvagt. hvorfor fanden lavede
> de ikke en dobbelt dvd med ALLE afsnit.

Sikkert af samme grund, som det, der i sin tid plagede både Mandriller
og Vegasser: Der bruges musik, som man ikke har retten til at udgive
på DVD.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : HB

Dato : 25-04-04 14:42

On 21 Apr 2004 19:11:36 +0200, p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk
(Peter B. Juul) wrote:

>Sikkert af samme grund, som det, der i sin tid plagede både Mandriller
>og Vegasser: Der bruges musik, som man ikke har retten til at udgive
>på DVD.

Det er faktisk ikke rigtig tilfældet i rockerne. Kan være det er
tilfældet i et enkelt afsnit men ellers ikke.

Fra : ML-78

Dato : 25-04-04 20:36

HB skrev:

Mandriller

> Det er faktisk ikke rigtig tilfældet i rockerne. Kan være det er
> tilfældet i et enkelt afsnit men ellers ikke.

Næh, det er snarere de danske producenters sædvanlige frygt for at lægge
et ordentligt stykke arbejde i en udgivelse. En dobbelt-DVD? Uhadada,
det lyder risikabelt. Sæson 1? Nej, så lover vi næsten også at udgive
sæson 2. Lad os pille nogle tilfældige afsnit ud fra begge sæsoner, og
hvis denne udgivelse bliver en stor succes, så vil vi *måske* udgive
resten.

ML-78

Fra : Peter Heide

Dato : 25-04-04 23:13

> [...]
> sæson 2. Lad os pille nogle tilfældige afsnit ud fra begge sæsoner, og
> hvis denne udgivelse bliver en stor succes, så vil vi *måske* udgive

Right!!!

har sendt dette til Angora-drengene :

_cut & paste_

Hej,

Neeej. For helvede !!

Hvordan som ind i helvete kan I finde på KUN at udsende
udvalgte episoder ?

I skulle da have udsendt hele baduljen. Alle afsnit ala PIS
DVD-sættet fra TV Zulu.

2-3 af mine fave afsnit mangler. Bla.a den med Per + paryk.
Det er til at græde snot over.

Jeg ville med glæde have betalt ekstra for 2 x DVD.

Kan I ikke lægge de resterende ud på en hjemmeside
til download i en rimelig kvalitet ?

mvh

Peter Heide

PS.: når I udsender Team Easy On på DVD så
få alle afsnit med !

Fra : sniper_Nolight

Dato : 26-04-04 18:33

> PS.: når I udsender Team Easy On på DVD så
> få alle afsnit med !

hørt! - det er da som en serie - de skal da ses i rigtig rækkefølge - alt
andet er da utænkeligt!
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Thomas Helvard

Dato : 22-04-04 21:10

> Håber der er nogen der har rippet hele baduljen fra TV
> og lægger det ud i en af de binare grupper.

Alle afsnittene kan ses på http://www.dr.dk/skum/roev/ . Jeg har brugt et
program der hedder NetTransport til at optage streaming video med, så kan
man ihvertfald gemme dem på 'puteren.

- Thomas

Fra : Peter Heide

Dato : 23-04-04 20:38

tak for info.

er kvaliteten af streamede vids ikke ekstremt dårlige: frimærke
str.,dåselyd etc ?