news.individual.net
Fra : Hans Paulin

Dato : 20-04-04 17:37

I dag fik jeg koden til min nye newsserver news.individual.net, og den
er hurtig!

Har I andre en alternativ server?

Jeg er vant til at ha sunsite samt min udbyders server til at ligge -
men det er måske ikke længere nødvendigt? - har fået at vide, at
"individual" kun har været nede 2 gange i mands minde...
Hans

Fra : Carl Drud

Dato : 20-04-04 18:14

On Tue, 20 Apr 2004 18:37:15 +0200, Hans Paulin wrote:

> I dag fik jeg koden til min nye newsserver news.individual.net, og den
> er hurtig!

Det er den nemlig

> Har I andre en alternativ server?

Din udbyders.

men ellers er der news.readfreenews.net

http://www.readfreenews.com/

Men forvent ikke samme hastighed individual.net. Du skal vist have
tilladelse til at poste. Det bliver nævnt ind immellem i gruppen:

hvordan du får adgang til at poste på serveren.

> Jeg er vant til at ha sunsite samt min udbyders server til at ligge -
> men det er måske ikke længere nødvendigt? - har fået at vide, at
> "individual" kun har været nede 2 gange i mands minde...

Nu var det vist mig der sagde noget i retning af 2 gange i løbet af et
år, men ja den er meget stabil.

Carl

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-04-04 20:13

Carl Drud skrev:

> Din udbyders.

....min nuværende udbyder CC's server blir utrolig langsom af og til...

> men ellers er der news.readfreenews.net

Takker!
Hans

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 20-04-04 19:23

--
Henrik

Fra : Carl Drud

Dato : 20-04-04 19:36

On Tue, 20 Apr 2004 20:23:11 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> [...]

Ja ja, nu var det længerevarende nedetid jeg havde i tankerne.

Jeg mener stadig den er hurtigere og mere stabil en dtext.

Carl

Fra : Henrik K Hansen

Dato : 20-04-04 19:40

Carl Drud, du skrev:

> Ja ja, nu var det længerevarende nedetid jeg havde i tankerne.

Ja det er en sjældenhed.

> Jeg mener stadig den er hurtigere og mere stabil en dtext.

Det kan vi ikke blive uenige om.

--
Henrik

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-04-04 20:11

Henrik K Hansen skrev:

> Det kan vi ikke blive uenige om.

Godtså! -)
Hans

Fra : Carl Drud

Dato : 20-04-04 20:37

On Tue, 20 Apr 2004 20:39:53 +0200, Henrik K Hansen wrote:

> Det kan vi ikke blive uenige om.

Og nu er så TDC's server nede

Carl

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-04 20:45

Carl Drud <carl.drud@myrealbox.com> skrev :

>Og nu er så TDC's server nede

Ikke her, menden afbruder ofte meget hurtigt. hvilket er lidt
irriterende.
--
Knud

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 20-04-04 20:48

Knud Gert Ellentoft <ellentoft@mail.tele.invalid> skrev :

>Ikke her, menden afbruder ofte meget hurtigt. hvilket er lidt
>irriterende.

Bah!

men den afbryder

Har ellers lige fået et nyt tastatur, men det skriver lige så
forkert,som det gamle...
--
Knud

Fra : Carl Drud

Dato : 20-04-04 20:53

On Tue, 20 Apr 2004 21:44:36 +0200, Knud Gert Ellentoft wrote:

> Ikke her, menden afbruder ofte meget hurtigt. hvilket er lidt
> irriterende.

Der er forbindelse her igen, men den "hoster" noget

Carl

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-04 21:34

Hans Paulin skrev:

> I dag fik jeg koden til min nye newsserver news.individual.net

Har du først fået det nu sådan ca. en måned efter bestillingen,
eller du bestilte det måske ikke, da vi sidst snakkede om det i
OE-gruppen? Jeg tænker på: <news:c4f6g7$13dk$1@news.cybercity.dk>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 20-04-04 21:53

Thomas G. Madsen skrev:

> Har du først fået det nu sådan ca. en måned efter bestillingen,
> eller du bestilte det måske ikke, da vi sidst snakkede om det i
> OE-gruppen? Jeg tænker på: <news:c4f6g7$13dk$1@news.cybercity.dk>.

Hans

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 20-04-04 23:20

Hans Paulin skrev:

> [...]

Ups. Den havde jeg overset.
Det tog kun tre dage, da jeg tilmeldte mig for ca. to år siden,
så de er da vist blevet lidt sløve på det sidste.

Nå, men det er da trods alt bedre med en sløv registrering end
en sløv server. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-04-04 06:50

Thomas G. Madsen skrev:

> Ups. Den havde jeg overset.

LOL

> Det tog kun tre dage, da jeg tilmeldte mig for ca. to år siden,
> så de er da vist blevet lidt sløve på det sidste.

....hér for 3. gang tog det altså nøjagtig én uge...

> Nå, men det er da trods alt bedre med en sløv registrering end
> en sløv server. :)

....til dén pris kan man godtnok ikke tillade sig at klage...

Jeg har et spørgsmål angående min opsætning - men jeg stiller det i

under emnetitlen "Opkobling", da det vist
ellers er mal-placeret
Hans

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 21-04-04 13:53

"Hans Paulin" <me@privacy.net> skrev :

>...hér for 3. gang tog det altså nøjagtig én uge...

Nu ved jeg ikke, hvordan det egenlig fungerer, men det er vist en
server på et universitet og i Tyskland var der påskeferie i hele
sidste uge.

Så det kan være, at tilmeldinger ikke har været effektureret før
med start i mandags.
--
Knud

Fra : Hans Paulin

Dato : 21-04-04 19:25

Knud Gert Ellentoft skrev:

> Nu ved jeg ikke, hvordan det egenlig fungerer, men det er vist en
> server på et universitet og i Tyskland var der påskeferie i hele
> sidste uge.

....da liegt der Hund begraben
Hans