"Big fish" - film om "Al magt til fantasie~
Fra : Bo Warming

Dato : 20-04-04 16:33

"Big fish" - film om "Al magt til fantasien"

Denne film går udfra hovedpersonens fars muntre, underholdende
RØVER-HISTORIER om store fisk han har næsten fanget og heltemodige bedrifter

"Den største fisk i floden er sådan, fordi den aldrig bliver fanget"

Moralen i den vildt underholdende film, er, at opdigt er livets
højdepunkter, og Filmen er gennemført KUNST = HALLUCINATION, der hæsblæsende
morer og gør spændt og lader alle scetches munde ud i hjertevarmende
højdepunkter.

Vi har jo fritid nok - og robotter fodrer og renser os.

Nogle af os ord-onanerer på nettet.

Dogmefilm-professionelle der gerne vil bruge statens milliarder på sådan
porno, - de smadrer livet, som bør _knytte an til virkeligheden_.

Net-dialog er fin ved, at vi fastholder hinanden på målsætningen:
Lov-ændringer, der giver mere lykke.

Nedenstående forfatter var med til at starte en skadelig fransk revolution.

"Drømmenes land er i denne verden det eneste, der er værd at leve i."
J.J.Rousseau

På den anden side førte hans nytænkning frem til Nietzsche og Oscar Wilde,
der skabte tolerance via moral-relativisme:

" At skildre udførligt det, som aldrig er hændt, er ikke kun
historieskriverens opgave, men også ethvert virkelig kulturmenneskes
uafviselige ret". Oscar Wilde

" Vi skal kunne stå over moralen: og ikke blot stå med ængstelig stivhed som
en, der hvert øjeblik frygter for at glide ud og falde, men også svæve og
lege over den. Nietzsche

"Hvem er ond? - den der får andre til at føle skam. Nietzsche

"Der skal ikke findes et menneske som jeg ledes ved eller hader"
Nietzsche

"Ondskabsfuldhed er sjælden. De fleste er for optaget af sig selv til at
være sadister.. Nietzsche

"She told herself that she had no morality - and I thought she had. Just
like myself, a more severe morality than anybody. Nietzsche

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 21-04-04 00:45

"Bo Warming" <ELTZNXFXSMII@spammotel.com> skrev i en meddelelse news:Sobhc.10286$rO5.6512@fe05.usenetserver.com...
> "Big fish" - film om "Al magt til fantasien"
>
> Nogle af os ord-onanerer på nettet.

Den la'r vi så lige stå et øjeblik
Sjældent, at man ser sådan et øjeblik af selverkendelse hos B.W.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger

Fra : Bo Warming

Dato : 21-04-04 06:59

"Frodo Nifinger" <jni@holdopmeddettdcadsl.dk> wrote in message

> Den la'r vi så lige stå et øjeblik
> Sjældent, at man ser sådan et øjeblik af selverkendelse hos B.W.

ER DER OVERHOVEDET NOGLE usenet-indlæg, der kan påstås at have haft
befrugtende og resultat-rig virkning?

Nej vel, der er ingen her, hvis indlæg kan hævdes at være ord-onani i mindre
grad end mine indlæg.

Når Milhouse begejstret over en børneaktivisme siger til Bart Simpson

"Lad og lægge denne nyhed på internettet"

Så svarer Bart Sijmpson, der har en fed, livsklog far, at

"Nej, internettet er for tabere - de, der har indflydelse, læser ikke, hvad
skrives på nettet"

Fortæl om et indlæg på dk.etellerandet, der har gjort Danmark svanger med et
eller andet - altså, som var mere end onani med ord.?

Jo, jeg har fået §266b-dom for usenet-indlæg og altså fået skabt blæst om en
urimelig censurlov("racisme-paragraffen")

Min seneste forskning siger, at du og jeg og andre usenettere er så
uvæsentlige, at når politiet kommer til mit hjem vedr §266b-indlæg og
medbringende udprint, som efter deres mening skal føre til straf nummer 4
(og dermed fængsel) til mig,

og jeg smider dem ud med bemærkningen "DEt indlæg er ikke mig - det må
være en hacker, der har skrevet det"

- så sker der ikke mere.!

Fra : Silver

Dato : 29-04-04 20:28

> Nogle af os ord-onanerer på nettet.

Der er vist en her der har ret ømme fingerspidser efterhånden så, hva Bo?.

Silver.

Fra : Bo Warming

Dato : 01-05-04 07:06

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote in message

> Der er vist en her der har ret ømme fingerspidser efterhånden så, hva Bo?.

Faktisk havde jeg engang lidt hudirritation af det meget elektroniske
papirnusseri. Jeg tror det var psykosomatisk - ingen er fri for hysteri og
underbevidst selvmedlidenhed.Vedr al anden sygdom end pulsåreblødning har
Kierkegaard ret i at det klogeste er at IGNORERE - læger og forebyggelse
skader.

Som Nietzsche citerer de gamle romere for "Det man ikke dør af, bliver man
stærkere af".

"Har du set en Læge gå omkring mellem de Syge, så har du vel lagt Mærke til,
at den bedste gave, Han bringer, bedre end alle Lægemidler og end al hans
Omsorg, er når han bringer Håb, når der siges: "Lægen håber".
Søren Kierkegard

"Det at være læge er selv at ville lide. Søren Kierkegård

"Hvilken virkning har intet ? Det føder angst. Søren Kierkegaard

" Mennesket gruer mere for at blive leet af end for en smertefuld
død. Kierkegaard.