Flashing-friend
Fra : Peter S

Dato : 20-04-04 13:27

Hej kammerater

Jeg sidder med en tutorial til Flash MX, der fortæller mig at jeg skal
indsætte en komponent - en scrollbar fra min kombonent-samling, MEN jeg har
ingen scrollbar i samlingen. Hvad gør jeg så? Jeg tror det er noget med
versionen af Flash-programmet.

Tutorialen findes på
http://www.macromedia.com/software/flash/productinfo/tutorials/gettingstarted/concept2.html

Jeg er (næsten) ny i Flash, men trænet HTML- og Javascript-haj. Jeg har
siddet og læst en del af gruppens tråde og er kommet på den ide at søge
efter en lidelsesfælle! Jeg er opmærksom på at stedet nok ikke lige er til
kontaktannoncer! :) Det er heller ikke sådan ment, men! Er der en eller
flere der har lyst til at gennemtravle Flash MX for at opnå en bare rimelig
kendskab til formatet? Så skriv til mig. Jeg ville være fucking glad for
det. Jeg har indtil videre bandet og svovlet over, hver gang jeg er stødt på
tutorials på nettet, der ikke forklarer tingene til bunds.

Peter S