Svenske supermarked kæde?
Fra : jan

Dato : 20-04-04 12:52

hej.. nogen der kender eller ved hva de svenske kæder hedder?
ligesom FDB og Dansk Supemarked i danmark.. hvad er det tilsvarede i sverige
?

på forhånd tak.

skriv helst her i newsgruppen.. da jeg ikke læser så meget privat post på
denne mail, da den er fyldt med spam

Fra : jan

Dato : 20-04-04 12:56

Yderligere.. kunne jeg også godt tænkte mig at vide om der er nogen som
kender nogen svenske grossiter ?
Som Dagrofa og Metro i Danmark...
er der nogen som kender nogen tilsvarede store i sverige?

på forhånd tak.

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 20-04-04 13:00

Det er en som hedder Coop ligesom i Danmark

Mads Vestergaard

Fra : Jonathan Stein

Dato : 20-04-04 13:45

jan wrote:

> hej.. nogen der kender eller ved hva de svenske kæder hedder?
> ligesom FDB og Dansk Supemarked i danmark.. hvad er det tilsvarede i sverige
> ?

Her er lidt:

ICA (Ica, Netto, Rimi)
AXFOOD (Vivo, Hemköp, Spar, Eurospar, Spar Inn, Nära Dej, Tempo, Prisextra)
COOP (Coop, Konsum, Robin Hood, Fakta, B&W)
BERGENDAHLS (Citygross, BK´s, Favör)
LIDEL

M.v.h.

Jonathan

mail-setup med daglig backup.
http://www.jsp-hotel.dk/

Fra : Henrik

Dato : 21-04-04 14:00

"Jonathan Stein" skrev i en meddelelse
> jan wrote:

> ICA (Ica, Netto, Rimi)
Netto er nu Dansk Supermarkeds, men ja, de har et samarbejde med ICA på et
eller andet plan.
ICA, der ejes af Ahold i Holland, ejer i øvrigt ISO på Sjælland

Lidl

og så er der også Aldi

Fra : Martin Kiefer

Dato : 21-04-04 22:02

"Henrik" <hallo_derude@hotmail.comXX> skrev i en meddelelse

> Lidl
>
> og så er der også Aldi

Der er vist ingen af dem der er særlig svenske.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk
Reply til min mail går til /dev/null