Hvordan samles og afspilles musik i dk.bin~
Fra : Nikolaj

Dato : 20-04-04 11:41

Hvordan samler og afpiller jeg et musiknummer, der er fordelt på 50
meddelelser???

Med venlig hilsen,
Nikolaj

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 20-04-04 12:26

"Nikolaj" <nikolajdall@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan samler og afpiller jeg et musiknummer, der er fordelt på 50
> meddelelser???

Marker dem alle
Højreklik
Kombiner og afkod

Dette har intet med dk.kultur.musik at gøre, det er et spørgsmål ang. din
newsreader, og når det gælder outlook express bør spørgsmålet stilles i

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-06-04 17:08

Nikolaj <nikolajdall@stofanet.dk> wrote:

> Hvordan samler og afpiller jeg et musiknummer, der er fordelt på 50
> meddelelser???
>
> Med venlig hilsen,
> Nikolaj

Der er kun 2 punkter, de er i nævnte rækkefølge:

1. Læser newsreaderens manual
2. Får besøg af Antipiratgruppen.
--
Love never dies, although it may smell like it from time to time.
- Archibald Q. Stanton

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-06-04 17:16

"Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
> 2. Får besøg af Antipiratgruppen.

og hvordan vil du så ha' at APG kan se at folk downloader, selv poster noget
?

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-06-04 19:45

Ivan V. Klattrup <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote:

> "Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
>
> og hvordan vil du så ha' at APG kan se at folk downloader, selv poster noget
> ?

Det kan de ikke men det kan din udbyder og med den seneste lovændring
kan APG gå op og få adresser på folk der downloader den slags materiale
uden en dommerkendelse,hvis de konstatere at der ligger
ophavsretsbeskyttet materiale i en newsgroup kan de gå til diverse
udbydere og bede om logudskrift fra newsserveren.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-06-04 20:07

> Det kan de ikke men det kan din udbyder og med den seneste lovændring

link ?
--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-06-04 20:15

Ivan V. Klattrup <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote:

> "Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
>
> link ?

Du kan selv kigge på folketingets hjemmeside.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-06-04 20:23

> Du kan selv kigge på folketingets hjemmeside.

dvs at du ikke har noget at bygge din udtalelse på

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Jesper

Dato : 11-06-04 20:29

Ivan V. Klattrup <nyhedsgruppespam@webspeed.dk> wrote:

> "Jesper" <foobar@devnull.invalid> skrev i en meddelelse
>
> dvs at du ikke har noget at bygge din udtalelse på

Ved du hvad, jeg gider ikke at lege tjener eller bibliotikar for folk,
det må de selv gøre!

Fra : Michael Nielsen

Dato : 12-06-04 00:28

> Ved du hvad, jeg gider ikke at lege tjener eller bibliotikar for folk,
> det må de selv gøre!

Selvfølgelig skal du ikke være bibliotikar for andre. Men du kunne da lige
præcisere, hvor du har fundet informationen henne nu da der stilles
spørgsmålstegn ved din påstand.

Ellers kan jeg modargumentere ved at sige, at det, der står på Folketingets
hjemmeside, siger noget andet. Og på den måde kommer vi ikke videre i
diskussionen.

Så giv os en chance for at give dig ret :)

Michael