virksomhedsordningen
Fra : Klaus Egebjerg

Dato : 19-04-04 20:35

Hejsa

Er der et eller andet sted jeg kan finde hjælp til virksomhedsordningen. Jeg
har forsøgt T&S hjemmeside, men der er ikke meget hjælp at hente

mvh
Klaus

Fra : Omeg@ Support

Dato : 19-04-04 21:43

"Klaus Egebjerg" <ke@brygladen.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Er der et eller andet sted jeg kan finde hjælp til virksomhedsordningen.
Jeg
> har forsøgt T&S hjemmeside, men der er ikke meget hjælp at hente

Ved søgning på www.google.dk fandt jeg følgende links på < 1 min.

http://www.cvu.dk/sw652.asp
http://www.gladsaxe.dk/Default.asp?ID=10333
http://www.100svar.dk/FaaStyrPaaVirksomheden/REGNSKABVirksomhedsordningFrame.html
http://www.ggk.dk/GGKib/baser/base2.nsf/0/6BD12F35C28D38B3C1256C3800508F27?OpenDocument

Google fandt 2.790 links på 0,19 sek.

Håber du kan bruge nogen af dem.

mvh
Jørgen

Fra : Michael Sørensen

Dato : 19-04-04 22:24

> Er der et eller andet sted jeg kan finde hjælp til virksomhedsordningen.
Jeg
> har forsøgt T&S hjemmeside, men der er ikke meget hjælp at hente

Hej,

ellers kom med et par konkrete spørgsmål til mig, hvis det er noget, jeg kan
svare rimelig hurtig på, så gør jeg gerne det.