Ong-Bak
Fra : Michael

Dato : 19-04-04 12:19

Har bestilt Ong-Bak hos:
http://www.ethaicd.com/show.php?pid=9599
Problemet er bare jeg lige skal lære thailandsk inden 1-2 uger

Er der nogen her i gruppen som har set filmen ?

Michael

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-04-04 13:32

Den ligger ellers klar til forudbestilling ved DDDHouse og det er med
engelske undertekster, men desværre vist ikke i surround.

Mvh. Brian

Fra : ML-78

Dato : 19-04-04 12:40

Brian, Rikke & Kristian skrev:

> Den ligger ellers klar til forudbestilling ved DDDHouse og det er med
> engelske undertekster, men desværre vist ikke i surround.

Desuden er det en VCD.

ML-78

Fra : Michael

Dato : 19-04-04 12:42

> Den ligger ellers klar til forudbestilling ved DDDHouse og det er med
> engelske undertekster, men desværre vist ikke i surround.
>
> Mvh. Brian

ÆV, jeg troede ikke den kom med engelske undertekster foreløbig

Godt den kun koster 75 kr. incl. forsendelse.

Michael

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 19-04-04 20:51

> ÆV, jeg troede ikke den kom med engelske undertekster foreløbig

Sorry var lidt for hurtigt ude, kan se at det kun er vcd'en der har engelske
undertekster, så det ser ud som om du har ret, at vi må vente lidt med de
engelske undertekster.

Mvh. Brian

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 19-04-04 21:55

Brian, Rikke & Kristian escribió / skrev

> Sorry var lidt for hurtigt ude, kan se at det kun er vcd'en der
> har engelske undertekster, så det ser ud som om du har ret, at vi
> må vente lidt med de engelske undertekster.

Jeg frooglede mig lige frem til denne:
http://shop.hkdvdstore.com/product_info.php?products_id=2176

--
Publica fotos de tu Cine en Casa en
http://www.intercambiodvd.com/CineEnCasa

Fra : Per

Dato : 20-04-04 06:51

> [...]
> Problemet er bare jeg lige skal lære thailandsk inden 1-2 uger
>
> Er der nogen her i gruppen som har set filmen ?

Jeg har den på DVD med engelske subs, men har ikke set den.

Fra : Morten DH

Dato : 20-04-04 14:31

"Per" <no@sorry.com> skrev i en meddelelse
> Jeg har den på DVD med engelske subs, men har ikke set den.

Kan du ikke lige dele med gruppen hvor man får fat i den henne?