Mandator Nyemission Hjælp
Fra : Brian L.

Dato : 19-04-04 08:48

Hej igen....

Hvem kan mon hjælpe stakkels mig... Jeg har mulighed for at købe nogle nye
aktier i Mandator til 1 Skr, men hvor mange ?
Der er nogle skilledatoer der er afgørende, men jeg fatter ikke helt
hvordan.
5. april købte jeg 1400 stk
7. april købte jeg 10.000 stk

Når jeg læser på materialet om de nye aktier på
http://www.mandator.com/media/29999_2581.pdf , så står der at "den som på
Avstämningsdagen den 13. april är registrerad som aktieägere i Mandator äger
företrädesrätt att för en (1) befintlig aktie i Bolaget teckna två (2) nya
aktier."
Længere nede står der noget med "Första dagen för handel med aktier
exklusive teckningsrätt är den 7. april"

Betyder det så at jeg kun kan købe 2x 1400 stk ? Jeg er forvirret fordi der
også står den der ejer aktien den 13.apr har fortrinsret....

Jeg håber i kan hjælpe !

--
MVH

Brian L