Arctic cooling vga blæser og garanti ???
Fra : Jakob

Dato : 18-04-04 20:37

Jeg får meget snart leveret et connect3d 9800 pro. Da jeg er lidt hys,
mht støj har jeg overvejet at montere en arctic cooling profil med
tilhørende blæser.

Mit spørgsmål går på om man kan montere denne og så fjerne den igen og
genmontere den originale køler, hvis der er problemer med kortet der
skal fikses på kortets garanti ??

Jakob

Fra : Jens Halgaard

Dato : 20-04-04 08:01

Det vil jeg ikke umiddelbart tro at der er noget problemer med Jakob
(regner selv med at købe en arctic) har lige afmonteret en zalman passiv på
et 5900XT og monteret original køler igen uden problemer...

Pas dog på når du afmonterer originalkøler, at de 2 hvide clips som holder
køleren på plads ikke går i stykker når du skal afmontere den originale
køler i første omgang

MVH Jens

Fra : Jakob

Dato : 21-04-04 15:24

In article <c62hrc$fl4$1@sunsite.dk>, Jens_drengen@hotmail.com says...
> [...]
> køleren på plads ikke går i stykker når du skal afmontere den originale

Hej

Hvad med kølepasta, er det til at få af hvis man bruger noget når man
moterer køleren ??

Hygge

Jakob