Hvilken driver til et 9800 pro ???
Fra : Jakob

Dato : 18-04-04 20:34

Jaaahhhhh så har jeg fået købt mig et connect3d radeon 9800 pro. Det
bliver sgu noget af en optur efter laaaang tid med et mx440. Men hvilken
driver skal jeg installere til sådan en fætter, og er der noget jeg skal
være opmærksom på ??

Hygge

Jakob

Fra : anders

Dato : 18-04-04 21:37

Hent den nyeste driver her http://mirror.ati.com/support/driver.html
afinstallere dine gamle driver først, genstart maskinen, find den nye
downloaded ati driver installere og sikken en fart du får på - tillykke med
det nye superkort
anders

Fra : Jakob

Dato : 18-04-04 22:49

> downloaded ati driver installere og sikken en fart du får på - tillykke med
> det nye superkort
> anders

Tak tak, jeg er meget spændt på hvor meget forskel det giver, (og hvor
meget det larmer

Hygge

Jakob