iCab Preview 2.5 - på dansk m.m.
Fra : Mogens Thyregod

Dato : 28-04-01 13:27

Så er iCab Preview 2.5 på dansk til 68K, PPC og Mac OS X klar til
download på

<http://homepage.mac.com/mothsoft/>

og jeg kan berolige Dr. Münster med, at han nu kan slippe ud af kiosken,
hvis han skulle forvilde sig derind ;¬)

Der er desuden tilføjet en side med farvestrålende symboler, specialt
udviklede til mac-brugere med synshandicappede/farveblindhed af KML
Danmark, samt opdatering af Jan Nygaards Postassisstent til version
1.1.3

--
mvh.
Mogens Thyregod

Fra : Henrik Münster

Dato : 29-04-01 23:04

Mogens Thyregod <mogensth@post11.tele.dk> wrote:

> Så er iCab Preview 2.5 på dansk til 68K, PPC og Mac OS X klar til
> download på
>
> <http://homepage.mac.com/mothsoft/>

Gud ske lov! Jeg har også ventet med længsel. Jeg er spændt på,
hvordan den klarer CSS.

> og jeg kan berolige Dr. Münster med, at han nu kan slippe ud af kiosken,
> hvis han skulle forvilde sig derind ;¬)

Tusind tak. Der er faldet en sten fra mit hjerte. Jeg tør næsten
ikke fortælle, at jeg engang er faret vild i en elevator.
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Henrik Münster

Dato : 30-04-01 00:00

> Gud ske lov! Jeg har også ventet med længsel. Jeg er spændt på,
> hvordan den klarer CSS.

Det har eller hjulpet, skal jeg love for. Nu kan vi i hvert fald
nemt læse, hvad der står på Mediamac
--
Venlig hilsen
Henrik Münster

Fra : Mogens Thyregod

Dato : 30-04-01 21:16

> Det har eller hjulpet, skal jeg love for. Nu kan vi i hvert fald
> nemt læse, hvad der står på Mediamac

Ja det skal jeg love for, men jeg tror MM har æren, ingen andre steder
ser jeg ikke denne ændring af skriftstørrelse.

--
mvh.
Mogens Thyregod