Andet multimedie
bentjuul 3670
password til pdf
Fra : schlafen

Dato : 18-04-04 11:39

jeg har en gammel pdf fil som er password beskyttet - da det er flere år
siden jeg har lavet den har jeg glemt password - kan jeg finde det i filen
eller knække den - eller skal jeg bare starte forfra ??

Fra : Anders Rehhoff

Dato : 18-04-04 15:03

Forfra - god arbejdslyst

Mvh
Anders

Fra : schlafen

Dato : 18-04-04 21:32

"Anders Rehhoff" <arehhoff@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse
> Forfra - god arbejdslyst

tak - er begyndt....

Fra : JMo.

Dato : 18-04-04 16:43

schlafen wrote:

> jeg har en gammel pdf fil som er password beskyttet - da det er flere
> år siden jeg har lavet den har jeg glemt password - kan jeg finde det
> i filen eller knække den - eller skal jeg bare starte forfra ??

Afhænger lidt af længden af dit password, typen af kryptering etc. Men prøv
evt. at kigge lidt på

http://www.password-crackers.com/crack1.html#PDF

(jeg har dog ikke prøvet de to nævnte værktøjer i praksis)

Fra : Studio Smalbro

Dato : 20-04-04 13:23

Jeg bruger noget der hedder Advanced Password Recovery fra www.elcomsoft.com
og det virker altså godt. Nemt og meget effektivt.

Kh
Bjørn