Pianisten igen
Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-04-04 11:00

.... hvilken fantastisk film! Ikke en film man sådan lige ryster af sig og
bestemt en jeg skal have købt til samlingen (som jeg ikke rigtigt turde, men
nu er der ikke noget at betænke sig på).
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : Rune Zedeler

Dato : 18-04-04 13:53

sniper_Nolight wrote:
> ... hvilken fantastisk film!

Hvilken af dem? La Pianiste eller The Pianist?

-Rune

Fra : sniper_Nolight

Dato : 18-04-04 15:19

> Hvilken af dem? La Pianiste eller The Pianist?

The Pianist med Adrien Brody der af ukendte årsager først nu er kommet på
dvd reg 2 DK - den anden har jeg tilgode.

Fra : K.N.

Dato : 18-04-04 21:22

> ... hvilken fantastisk film! Ikke en film man sådan lige ryster af sig og
> bestemt en jeg skal have købt til samlingen

Jeg så "Pianisten" tidligere idag og må sige at jeg er enig. Uden at det
forstyrrede min oplevelse kom jeg undervejs i filmen til at tænke på to andre
ting, Spielberg's "Schindlers Liste" og hvordan mon tyskerne ser ud i hovedet
når de forlader en biograf efter at have set en film som de to ovennævnte. Mon
ikke de er en smule blegere end os andre ?

/ K.N.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 19-04-04 15:40

> [...]
Mon
> ikke de er en smule blegere end os andre ?

hold kæft - du vil tro det er løgn, men netop de to ting snakkede min
kæreste og jeg om - at den mindede os om schindler's list og hvordan det må
være som tysker idag at se sådan en film - debatten kørte så lidt igen i
slutningen da officeren så hjælper ham - det hjælper jo så lidt på det
hele - en film man sån lige hari hovedet nogle dage efter at have set
den - fantastisk film.