OT: Download af flash?
Fra : Ukendt

Dato : 18-04-04 10:26

Undskyld, hvis denne gruppe er helt forkert til mit spørgsmål, men den var
det tætteste jeg kunne finde.
Er der nogen her, som ved hvordan man kan downloade flashpræsentationerne
fra ejendomsmæglere? De har nogle 360graders billeder, som er ret smarte,
men jeg kan ikke finde ud af at hente dem. Har skrevet til ejendomsmægleren,
men intet svar (ang. en lejlighed jeg skal købe).

Thomas

Fra : ct

Dato : 19-04-04 07:37

de er sædvanligvis ikke lavet i flash, men et andet plugin specielt til
formålet...

hvilken ejendomsmægler (link) ??

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 15:18

> de er sædvanligvis ikke lavet i flash, men et andet plugin specielt til
> formålet...
>
> hvilken ejendomsmægler (link) ??

Nybolig.dk, håber du tilgi'r mig for ikke at fortælle hvilken lejlighed. Men
de er alle af samme slags, billederne altså. Nu vil ejendomsmægleren godt
nok kigge på det, men jeg ved ikke om han finder en løsning.

Thomas

Fra : lRsN

Dato : 17-05-04 13:42

Det er en Javaplugin de kører igennem på nybolig. Det flash der er på siden
er noget vist noget reklame-noget.

/J