Video problemer med DVI på Geforce4 og
Fra : Jonas

Dato : 17-04-04 08:39

Hej NG

Jeg har et problem med mit grafikkort (Asus Geforce4 TI 4600 og/eller
min skærm (ViewSonic VP171b). Når jeg bruger DVI ingangen, er der
problemer med afspilning af video i fuldskærm, det er lidt svært at
forklare, men her er nogle billeder af problemet:
http://nova.urthnet.dk/test/video-problem.html
De er taget med digitalkamera da billedet er fint ved et screenshot.
Når jeg sætter grafikkortet til at køre clone i nView, er der ikke
problemer med DVI indgangen, og problemet opstår både i Linux og Windows
XP, jeg bruger den nyeste driver.
Har I nogle ideer ?

/Jonas