Andet multimedie
bentjuul 3670
fra quark til indesign..
Fra : Bente Christensen

Dato : 16-04-04 16:07

1) Er der nogle der ved om det er muligt at konvertere
et quark 6.0 dokument til indesign uden at skulle gemme
dokumentet i en ældre quarkversion først?

2) Jeg har et dokument i quark 6.0 der ikke vil åbne....det
genererer bare en fejl og lukker. Er der på nogle måder
jeg kan regenerere denne fil. Jeg tror det evt. kan være
pga en fejl da jeg gemte dokumentet..uden dog at kunne huske
at dette skete.....
Filen fylder det den skal. Jeg kan godt tilføje farver, forme mv
i et nyt dokument fra filen men ikke åbne den :(
Når jeg forsøger at åbne den skriver den bare "quark han genereret
en fejl..." osv.

Det er yderst tragisk så alle bud er velkomne.

Fra : Villy Erichsen

Dato : 16-04-04 19:50

In article <407ff6a4$0$432$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Bente
Christensen <bc@mediegrafik.dk> wrote:

> 1) Er der nogle der ved om det er muligt at konvertere
> et quark 6.0 dokument til indesign uden at skulle gemme
> dokumentet i en ældre quarkversion først?

Du kan kun konvertere fra Quark 4.1 - eller 3.3 - alt andet er håbløst.
Desværre.

--
Venlig hilsen
Villy Erichsen