Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor finder jeg dennespecielle type af 'St~
Fra : Henning

Dato : 16-04-04 15:35

Hej

Jeg har fundet nogle forskellige løse clipart-billeder med en
eller to 'tændstikmænd' på i forskellige situationer. Faktisk er
de ret elegante og mere kødfulde end rene tændstikfigurer!

Det virker som om det er en stor og udbredt serie, så mit
spørgsmål er - hvilken programpakke indeholder disse specielle
'sticks-figurer'?

Jeg har søgt og søgt, men desværre uden held, så jeg håber, at
der er en i grafikgruppen, der kan hjælpe.

TIA

Henning

Jeg har lagt en af figurerne i dk.binær under filnavnet 'Stisk
men', for den gik jo ikke med grafik her i gruppen. Sorry.

Fra : RoJo

Dato : 16-04-04 17:52

"Henning" <venligst.ingen@mail.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> 'sticks-figurer'?
>
> Jeg har søgt og søgt, men desværre uden held, så jeg håber, at
> der er en i grafikgruppen, der kan hjælpe.

Hej Henning
Hvis jeg ik tager helt fejl, så er det clipart billeder, der tilhører
microsoft office-pakken.

Mvh RoJo

Fra : Henning

Dato : 16-04-04 19:08

Hej RoJo

On Fri, 16 Apr 2004 18:51:48 +0200, "RoJo" <r j o n a s s e n @ h
o t m a i l . c o m> wrote:

> [...]

Ja det ville være herligt, men desværre så kan jeg sågu ikke
finde dem. :(

Er de kun i en bestemt Office-version??

Hvis du har dem, kan du så ikke lige fortælle mig stien.

TIA

Henning

Fra : hcma

Dato : 16-04-04 18:50

> [...]
> eller to 'tændstikmænd' på i forskellige situationer. Faktisk er
> de ret elegante og mere kødfulde end rene tændstikfigurer!

Det er såkaldte Screen-Beans, som kan downloades hos Microsoft:
http://office.microsoft.com/clipart/results.aspx?CategoryID=CM790019251030&Scope=MC%2cMM%2cMP%2cMS&iStartAt=13&CTT=4&Origin=CM790019251030
m v h
hc

Fra : Henning

Dato : 16-04-04 20:47

Hej HC

On Fri, 16 Apr 2004 19:50:27 +0200, "hcma" <hcma@has.dk> wrote:

> [...]

Tak. Det var betegnelsen 'Screen Beans', jeg kunne søge videre
på, så nu er der små 100 i hus!

Venlig hilsen

Henning