Andet multimedie
bentjuul 3670
Hvor finder jeg denne specielle type 'Stic~
Fra : Henning

Dato : 16-04-04 15:22

Hej

Jeg har fundet nogle forskellige løse clipart-billeder med en
eller to 'tændstikmænd' på i forskellige situationer. Faktisk er
de ret elegante og mere kødfulde end rene tændstikfigurer!

Det virker som om det er en stor og udbredt serie, så mit
spørgsmål er - hvilken programpakke indeholder disse specielle
'sticks-figurer'?

Jeg har søgt og søgt, men desværre uden held, så jeg håber, at
der er en i grafikgruppen, der kan hjælpe.

TIA

Henning

Vedhæftede lille fil viser en af figurerne.

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-04 15:44

Henning <venligst.ingen@mail.net> skrev :

>Vedhæftede lille fil viser en af figurerne.

Det er ikke tilladt at vedhæfte filer udenfor de binære grupper
og de fleste newsservere, bl.a. den jeg bruger, sortererer dem
også fra.

Så post filer i news:dk.binaer eller upload det på en hjemmeside,
hvis du ønsker at alle skal have mulighed for at se dem.
--
Knud

Fra : Henning

Dato : 16-04-04 17:35

On Fri, 16 Apr 2004 16:44:18 +0200, Knud Gert Ellentoft
<ellentoft@mail.tele.invalid> wrote:

> [...]

Skete såmænd 10 min før du sendte din kommentar.

Mvh

Henning

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 16-04-04 17:57

Henning <venligst.ingen@mail.net> skrev :

>Skete såmænd 10 min før du sendte din kommentar.

Nu er nyhedsgrupper jo ikke realtime kommunikation, så jeg havde
ikke dit andet indlæg på min newsserver, da jeg svarede.
--
Knud