KIK HER hvis du skal ud i verdenen!! VIETN~
Fra : sunsite.dk

Dato : 16-04-04 13:59

hejsa!

vi har i nogle måneder bikset godt og grundigt med at gøre vores rejse
hjemmeside færdig...

resultat er på : http://www.honny.dk

Under rejser finder man MANGE spændende beretninger og tonsvis af
billeder...
Alt hvad man behøver hvis man skal ud og rejse!...

Jeg har mange private rejsesider.. men synes faktisk vores resultat er
bedst...!!!
Hvad synes i...??? den er ikke helt færdig dog...

Der har også været en del indlæg i gruppen angående f.eks. Vietnam...
Her er stedet i kan finde oplysninger... Vietnam er FED!

hilsen Jan & Mette

Fra : John

Dato : 16-04-04 21:26

"sunsite.dk" <jto@egdatainform.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bedst...!!!
> Hvad synes i...??? den er ikke helt færdig dog...

Jeg syntes egentlig resultatet er blevet udemærket.

Billederne ligger i en passende størrelse og i en god kvalitet.

Du kan jo eventuelt prøve, at få din side bedømt i dk.edb.webdesign.ris+ros.

Mvh

John

Fra : bingo

Dato : 17-04-04 13:58

On Fri, 16 Apr 2004 14:59:01 +0200, "sunsite.dk" <jto@egdatainform.dk>
wrote:

>hejsa!
>
>vi har i nogle måneder bikset godt og grundigt med at gøre vores rejse
>hjemmeside færdig...
>
>resultat er på : http://www.honny.dk

Fin side - men jeg savner at kunne bladre i billederne, i stedet for
at gå tilbage og så hente næste billede.

Mogens

Fra : Jens B

Dato : 17-04-04 15:35

> resultat er på : http://www.honny.dk
> Jeg har mange private rejsesider.. men synes faktisk vores resultat er
> bedst...!!!
> Hvad synes i...??? den er ikke helt færdig dog...

Jeg synes at siden overordnet er pæn, overskuelig og let at navigere rundt
på. Og så er jeg tilhænger af sider der er hurtigere, og kan derfor normalt
godt lide at siden er opbygget med frames, og uden en masse unødig
grafik...så jeres side er lige efter min smag.

I jeres dagbogs beskrivelser synes jeg det er forvirrende at oversigten er
lavet som spalter, men at man alligevel skal læse hele "linien" fra venstre
til højre. Jeg tror det ville virke mere naturligt hvis dagene første
fortsatte under hinanden i venstre side, og når så den spalte var fyldt ud,
så fortsatte man i højre side.

Og så ved jeg ikke hvad formålet er med siden. Hvis formålet er at det bare
er en privat hjemmeside omkring jeres rejser, lavet for venner og bekendte,
så er det fint nok. Hvis formålet derimod er, at det skal være en rejseside
hvor andre der skal ud og rejse, kan finde billeder og rejsebeskrivelser, så
synes jeg at der er for mange billeder af jer selv. Det vil være mere
interessant med flere billeder af områderne, hvor i ikke selv er med på
billedet.

Men alt i alt, udemærket side.

Jens

Fra : Jan Tovgaard

Dato : 17-04-04 17:23

> [...]
> godt lide at siden er opbygget med frames, og uden en masse unødig
> grafik...så jeres side er lige efter min smag.

takker:)...

> [...]
> til højre. Jeg tror det ville virke mere naturligt hvis dagene første
> fortsatte under hinanden i venstre side, og når så den spalte var fyldt

Det tror jeg du har ret i..:) min kæreste synes ihvertfald det samme!..
Rigtig lækkert med input på siden.. Det vil vi ændre det til:)

> [...]

> synes jeg at der er for mange billeder af jer selv. Det vil være mere
> interessant med flere billeder af områderne, hvor i ikke selv er med på

Man kan sige at målgruppen er både vores venner og bekendte, men virkelig
også en rejseside.. Der er selvfølgelig en masse billeder med os og andre vi
møder
på ferien.. Men det gør også billederne bedre med noget liv i dem..:)
Jeg synes et billede af f.eks. Notre Dame i Saigon (vietnam), men mig og en
hårdarbejdende vietnameser på sin cyclo, giver en bedre oplevelse, end hvis
billedet bare var uden...
Men hvad synes i andre:)?

Mange tak for svaret... rigtig meget godt input:)

Hilsen Jan

Fra : Jan Larsen

Dato : 17-04-04 21:12

> hejsa!
>
> vi har i nogle måneder bikset godt og grundigt med at gøre vores rejse
> hjemmeside færdig...
>
> resultat er på : http://www.honny.dk

Flot side.
Jan Larsen