Markedsføring
Fra : H.S.

Dato : 16-04-04 13:59

Jeg er forhandler af Aloe Vera produkter, og vil, som alle andre, gerne
sælge mere.

Jeg må derfor ud og markedsføre. Men det skal selvfølgelig være så billigt
som muligt.

Derfor, kan nogen komme med gode forslag til hvordan jeg billigst og
smartest kan markedsføre Aloe Vera produkter ?

Henrik
Aloe Vera og produkter til personlig pleje:
http://www.hstrading.dk/

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 17-04-04 10:01

"H.S." skriver:

> Jeg er forhandler af Aloe Vera produkter,

Jeg er forhandler af trylledrik!

Kan du ikke finde en anden gruppe for fup og svindel?

Fra : John Egerup

Dato : 17-04-04 10:11

Når du nu fremsætter injurierende påstande, så kan du naturligvis
dokumentere dine påstande ? (ellers kan man jo risikere at komme galt
afsted)
Eller er det bare sjovt sådan uforpligtende at kunne side bag
computerskærmen og svine andre mennesker til ?

Fra : alexbo

Dato : 17-04-04 10:45

"John Egerup" skrev

> Når du nu fremsætter injurierende påstande, så kan du naturligvis
> dokumentere dine påstande ?

Kan du?

mvh
Alex Christensen

Fra : John Egerup

Dato : 17-04-04 12:31

Det er ikke mig der fremsætter påstande om noget som helst, så hvad er det
du vil have jeg skal dokumentere?

MVH John Egerup

Fra : alexbo

Dato : 17-04-04 13:18

"John Egerup" skrev i

> Det er ikke mig der fremsætter påstande om noget som helst, så hvad er det
> du vil have jeg skal dokumentere?

At Peter fremsætter injurierne påstande.

mvh
Alex Christensen

Fra : John Egerup

Dato : 17-04-04 16:55

> "John Egerup" skrev i

> At Peter fremsætter injurierne påstande.
>
> mvh
> Alex Christensen

At beskylde nogen for at drive fup og svindel uden at dokumentere det er
injurierende.
Det ville også være injurierende hvis jeg beskyldte dig for for at lyve
eller være en plattenslager uden at kunne bevise eller dokumentere det.

MVH John Egerup

Fra : alexbo

Dato : 17-04-04 18:06

"John Egerup" skrev

> Det ville også være injurierende hvis jeg beskyldte dig for for at lyve
> eller være en plattenslager uden at kunne bevise eller dokumentere det.

Uden at kunne er nøgleordene.
Du ved ikke hvad Peter kan, og alligevel beskylder du ham for injurier.

mvh
Alex Christensen

Fra : John Egerup

Dato : 17-04-04 19:21

> "John Egerup" skrev

> Uden at kunne er nøgleordene.
> Du ved ikke hvad Peter kan, og alligevel beskylder du ham for injurier.
>
> mvh
> Alex Christensen

Når man påstår at nogen er ude på at bedrive fup og svindel uden på nogen
måde at dokumentere sin påstand så er det en injurie

MVH John

Fra : Knud Berggreen

Dato : 18-04-04 10:25

On Sat, 17 Apr 2004 19:06:05 +0200, "alexbo"
<alexbo@post.cybercity.dk> wrote:

>"John Egerup" skrev

>Uden at kunne er nøgleordene.
>Du ved ikke hvad Peter kan, og alligevel beskylder du ham for injurier.

John har fuldstændig ret i at Peters kommentar er injurierende og
Henrik har endnu ikke fået svar på sit spørgsmål.

Til orientering så er Aloe Vera en plante og Aloe Vera produkter er
produkter hvor planten eller ekstrakter fra denne indgår. Der er intet
der indikerer at der skulle være fup og/eller svindel i dette. (Jeg
har intet at gøre med Aloe Veraplanter eller -produkter)

/Knud
--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Thom

Dato : 19-04-04 08:17

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Uden at kunne er nøgleordene.
> Du ved ikke hvad Peter kan, og alligevel beskylder du ham for injurier.

Fjols!

Fra : Thom

Dato : 19-04-04 08:17

Fra : H.S.

Dato : 19-04-04 08:27

"Peter Ole Kvint" <dsl90720@DELETEvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> "H.S." skriver:

> Jeg er forhandler af trylledrik!
>
> Kan du ikke finde en anden gruppe for fup og svindel?

Vil du dermed sige at dette er den forkerte gruppe til min post ?

Jeg må tilstå at jeg ikke gider at diskutere produktet i denne gruppe (som
ville være OT), så hvis ikke du ønsker at svare sagligt på mit indlæg, vil
du så ikke bare være rar at undlade at svare på det ? (ellers skal du være
velkommen til en god snak i dk.erhverv.direkte-salg )

Fra : Ukendt

Dato : 19-04-04 08:33

"H.S." <Henrik@hstradingNOSPAM.dk> wrote in message

> Vil du dermed sige at dette er den forkerte gruppe til min post ?

Hvis du havde anvendt ordet "kropsplejeprodukt" i stedet for dit
produktnavn 3 gange, var der ingen, der havde brokket sig.

Der er desværre mange, som laver dårligt kamoufleret reklame på netop
den måde. Det har sikkert ikke været din intention, men nu kender du
baggrunden for brokkeriet.

hilsen
Uffe

Fra : Thom

Dato : 19-04-04 08:52

"Uffe Kousgaard" <look_at_www.routeware.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Der er desværre mange, som laver dårligt kamoufleret reklame på netop
> den måde. Det har sikkert ikke været din intention, men nu kender du

Tror ikke det havde hjulpet. Aloe Vera er jo ikke et firma, men et plante
som mange forskellige firmaer bruger i deres produkter.
Nogle af disse firmaer er MLM-firmaer: Som f.eks LR, FLP og ForMor. Så
brokkeriet går nok mere på, at nogle syntes at det er pyramidespil.

Ud over det, reklamere vi vil alle så snart vi kan komme af sted med det.
(Som f.eks din email adresse).

Mvh,
Thom

Fra : tele.dk

Dato : 11-07-04 00:38

Jeg er forhandler af et, mener jeg, bedre produkt end Aloe Vera.
Men rent bortset fra, at firmaet ønsker deres navn nævnt, vil jeg gøre
opmærksom på følgende:

1. Jeg vil aldrig reklamere for det i denne nyhedsgruppe, hvilket Henrik
heller ikke har gjort!
2. Jeg skal Aldrig spørge gruppen om noget som helst, der findes bedre og
mere inteligente steder at spørge.
3. Jeg vil meget nøje overveje, om jeg gider spilde min tid på at læse denne
nyhedsgruppe. Efter minmening synes i sagtens at kunne klare jer selv.

Undskyld, at mennesker, som f.eks. Henrik spørger om noget som helst. Jeg
har ikke lov til, man ved jo aldrig hvad man bliver beskyldt for her, lov
til at beklage det på hans vejne. Men hvis jeg havde, ville jeg gøre det.

Skriv til: je@worldweel.com
Hvis du skulle være i stand til at se ud over din egen lille verden, og
ønsker yderligere information om produkter, som er så gode, at man ikke har
lov til at reklamere for dem, når man er distributør.

Henrik, hvad du end gør, så spørg endelig ikke disse klasse-a-mennesker om
noget. Du er som jegnok ikke værdig til denne åbenbart meget fine,
snæversynede og "seriøse" (så du anførselstegnene?).

Henreik jeg ønsker dig al mulig held og lykke...

Vi bukker
Jan Eskerod