news-program
Fra : Fly Christensen

Dato : 16-04-04 12:09

Godhejsa!

Findes der en newsreader, hvor jeg kan angive flere servere under den
samme profil? I Agent er det kun muligt at angive en enkelt server. Jeg
har prøvet at bruge Hamster, men den henter ikke kune headers men hele
beskeden, og det er ikke alle beskeder jeg har lyst til at læse.
Det skal være således, at jeg vælger en gruppe, og programmet derefter
selv henter fra de forskellige servere uden, at jeg selv skal gøre noget
aktivt - altså lidt ligesom Hamster.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Leony

Dato : 16-04-04 14:08

In news:mafv70h5n12m37epfvfjhg8nno758idm9q@4ax.com,
Fly Christensen typed:

> Findes der en newsreader, hvor jeg kan angive flere servere under den
> samme profil?

NewsPRO supporterer "multiple servers":
http://www.netwu.com/newspro/
om den opfylder dit behov ved jeg ikke, men den er gratis at prøve.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-04-04 22:03

On Fri, 16 Apr 2004 15:08:22 +0200, "Leony" <leonyremovethis@tiscali.dk>
wrote:

> [...]
>
>NewsPRO supporterer "multiple servers":
>http://www.netwu.com/newspro/
>om den opfylder dit behov ved jeg ikke, men den er gratis at prøve.

Takker. Den vil jeg prøve ved lejlighed.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.

Fra : Martin Schultz

Dato : 16-04-04 14:20

On Fri, 16 Apr 2004 13:08:51 +0200, Fly Christensen wrote:

> [...]
> Det skal være således, at jeg vælger en gruppe, og programmet derefter
> selv henter fra de forskellige servere uden, at jeg selv skal gøre noget

Dialog, den minder også meget om agent rent brugsmæssigt.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Fly Christensen

Dato : 17-04-04 22:02

On Fri, 16 Apr 2004 15:20:26 +0200, Martin Schultz
<news2004@adsltips.invalid> wrote:

[snip]
>Dialog, den minder også meget om agent rent brugsmæssigt.

Takker. Den er jeg ved at afprøve p.t.

Fly

--
Kender du èn der har brug for en cand.merc.int? Send mig en mail.