Afskrivning EDB
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-04-04 10:46

Hej...

Kan nogle oplyse mig grænsen for straksafskrivning af EDB udstyr i 2004, har
Googlet på gruppen har, men finder ikke nogle 2004 indlæg om dette emne, og
er i tvivl om det ændrer sig fra år til år.

Hvis jeg nu køber nogle stumper til min stationære PC for at lave mit
arbejde, men også køber en laptop, vil disse tal blive sammenlagt i
grænsebeløbet ?

På forhånd tak.

Mvh.

Kim

Fra : Tommy Ipsen

Dato : 16-04-04 11:15

Kim Jørgensen wrote:

> [...]
>
> Hvis jeg nu køber nogle stumper til min stationære PC for at lave mit
> arbejde, men også køber en laptop, vil disse tal blive sammenlagt i

Jeg har postet spørgsmål om præcis det samme i går - og fik nogle udmærkede svar.

Mvh Tommy

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 16-04-04 11:26

"Tommy Ipsen" <tipsen@imada.sdu.dk> wrote in message

> Jeg har postet spørgsmål om præcis det samme i går - og fik nogle
udmærkede svar.

Hej Tommy...

Jeg så godt din post, og i det der ulideligt klare lys, skulle jeg
selfølgelig have spurgt i din tråd, når vi er så tæt på, dummeslag til mig

Det som jeg ikke kunne spotte i din tråd var om tallet havde ændret sig, og
om dette tal var pålagt moms eller ej.

Men jeg følger med i baglommen på dig.

God weekend.

Kim

Fra : Dennis Newel

Dato : 16-04-04 12:55

> Det som jeg ikke kunne spotte i din tråd var om tallet havde ændret sig, og
> om dette tal var pålagt moms eller ej.

Hej Kim

Satsen er ændret til 10.800,- excl. moms - se evt.
http://www.skat.dk/tal_statistik/satser_og_beloeb/302.html for flere
oplysninger :)

./Dennis