Musik-DVD med U2 og DMB
Fra : Dennis Kristensen

Dato : 15-04-04 23:59

Hej,

Er der nogen derude der kender U2's "Live from Slane Castle" DVD? I så fald
hvad synes i om den, er kvaliteten i lyd og billede godt og er selve
koncerten en af de bedre?

Fås "Listener Supported" fra Dave Matthews Band på region 1? og i øvrigt de
samme spørgsmål til den.

mvh Dennis

Fra : Dennis Kristensen

Dato : 16-04-04 00:04

> Fås "Listener Supported" fra Dave Matthews Band på region 1? og i øvrigt
de

Rettelse region 2 naturligvis,

Dennis

Fra : Jakob Madsen

Dato : 16-04-04 13:05

> de
>
> Rettelse region 2 naturligvis,

Den vist ikke officielt udgivet uden for USA, men R1 udgaven er faktisk R0,
så der skulle ikke være problemer med at afspille den i en R2-maskine (har
lige testet på en R2-only maskine).
Men hvis du spørger mig, så The Central Park Concert langt bedre, både hvad
angår koncerten og DVD kvaliteten.

/Jakob

Fra : Steen

Dato : 16-04-04 09:57

On Fri, 16 Apr 2004 00:58:38 +0200, "Dennis Kristensen"
<dennis_tolstrup@hotmail.com> wrote:

> [...]
>koncerten en af de bedre?
>
>Fås "Listener Supported" fra Dave Matthews Band på region 1? og i øvrigt de

U2 live from Slane Castle, har en god lyd og et godt billede. Som
koncert vil jeg foretrække Boston fra den tour.

m.v.h.

Steen

--

Se min U2 liveoptagelses hjemmeside på
http://home19.inet.tele.dk/asmusu2

Fra : John

Dato : 16-04-04 12:35

"Steen" <asmus_u2@slet.mailme.dk> skrev i en meddelelse

> U2 live from Slane Castle, har en god lyd og et godt billede. Som
> koncert vil jeg foretrække Boston fra den tour.

Som til gengæld ikke har nogen særlig god lyd - men ellers en udemærket
koncert.

Mvh

John

Fra : zcully

Dato : 16-04-04 23:49

"Steen" <asmus_u2@slet.mailme.dk> wrote in message

> U2 live from Slane Castle, har en god lyd og et godt billede. Som
> koncert vil jeg foretrække Boston fra den tour.

Køb istedet for "Rattle and Hum" Det er sgu en konge "koncert" også har den
også god lyd.

> m.v.h.
>
> Steen
>
> --