David Bowie - Under pressure
Fra : Ann

Dato : 15-04-04 17:52

Hej Alle

Jeg er ved at blive vanvittig, og er nu nødt til at få hjælp at
proffesionelle (jer)

Jeg mener at David Bowie har indspillet Under Pressure sammen med en sort
skaldet kvinde fra et band som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på

Lige meget hvor jeg leder kan jeg kun finde den med Bowie og Annie Lennox
eller Bowie og Queen.

Har han lavet den med andre, eller er det mig der husker helt galt??
Jeg håber at i kan opklare det for mig

Venlig Hilsen Ann

http://www.capri.dk

Fra : iddqd

Dato : 15-04-04 18:51

Ann wrote:
> Har han lavet den med andre, eller er det mig der husker helt galt??

Et skud.

Det er ikke bare hans guitarist, eller er det bassist, du tænker på -
jeg mener hvis det er noget live noget du har hørt.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Peter G

Dato : 15-04-04 18:57

Ann skrev:

> Jeg mener at David Bowie har indspillet Under Pressure sammen med en
> sort skaldet kvinde fra et band som jeg selvfølgelig ikke kan huske
> navnet på

Gail Ann Dorsey. Hun er bassisten i hans band og har sunget Freddies part
på turnéerne. Der findes flere officelle live-optagelser med hendes vokal,
bl.a. på "B-siden" til singlen "Hallo Spaceboy".

--
Regards, Peter.
Topposters/bottomquoters will be killfiled in silence.

Fra : Ann

Dato : 15-04-04 19:15

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> på turnéerne. Der findes flere officelle live-optagelser med hendes vokal,
> bl.a. på "B-siden" til singlen "Hallo Spaceboy".

Tak for oplysningen

Er der nogen som kender et sted hvor jeg evt. kan høre et lille klip af
sangen,
for at høre om det er den jeg leder efter?

Hilsen Ann

www.capri.dk

Fra : Peter G

Dato : 15-04-04 20:01

Ann skrev:

> Er der nogen som kender et sted hvor jeg evt. kan høre et lille klip af
> sangen,

Ja. Hvis du kan håndtere Ogg Vorbis formatet.

["Det har jeg aldrig sagt"]

Fra : Michael Hansen

Dato : 15-04-04 19:00

"Ann" <ann@FJERNdagensdyr.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener at David Bowie har indspillet Under Pressure sammen med en sort
skaldet kvinde fra et band som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på

Han har også - i hvert fald live sunget med Gail Ann Dorsey, men hun er vist
hverken sort eller skaldet ((o;

vh
Michael

Fra : Morten Nielsen

Dato : 15-04-04 21:30

"Michael Hansen" <nyhedsgruppeSLETDETTE@hejza.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> Michael
>
> Da jeg så ham synge den på Midtfyn 98' var det hans bassist der sang med -
og hun var så sandeligt både sort og skaldet!

Fra : Peter G

Dato : 16-04-04 05:35

Michael Hansen skrev:

> Han har også - i hvert fald live sunget med Gail Ann Dorsey, men hun
> er vist hverken sort eller skaldet ((o;

Jo hun er.

http://www.dropd.com/issue/70/DavidBowie/dorsey.jpg
http://darwilliams.net/pictures/picturesofdar/gailann.jpg

Fra : Michael Hansen

Dato : 16-04-04 21:14

"Peter G" <PeterG@despammed.com> skrev i en meddelelse

Jo hun er.

Damn, hun er jo sort og skaldet.........spooky (o;

vh
Michael

Fra : Knud Winckelmann

Dato : 15-04-04 19:06

Således skrev "Ann" <ann@FJERNdagensdyr.dk> i dk.kultur.musik Thu, 15
Apr 2004 18:51:43 +0200:

>Jeg mener at David Bowie har indspillet Under Pressure sammen med en sort
>skaldet kvinde fra et band som jeg selvfølgelig ikke kan huske navnet på

Hans bassist, Gail Ann Dorsey.

Fra <http://www.allmusic.com>:

>Dorsey's greatest work has come as a member of David Bowie's band
>since 1995. She was featured on Bowie's 1997 album, Earthling, and
>tours in 1995-1996, 1997, 1999, 2000, and 2002. High point of the
>shows were a duet version of "Under Pressure" that she performed with
>Bowie,

Knud
--
Np: Oz Noy - Get Down