Søger dansk film fra 80'erne
Fra : Christian

Dato : 15-04-04 15:01

Kan kun lige huske en enkelt scene fra den. Det er nogle unge mennesker, der
holder fest hos en af drengene. Den foregår i "gamle" dage (måske 50'erne og
60'erne) og der er Leo Mathisen på anlægget. I scenen danser en af fyren
rundt med en nøgen pige på nakken.

Nogle der udfra disse sparsomme oplysninger har en ide om hvilken film det
kan være? Min første indskydelse er Tro, Håb og Kærlighed, men jeg er ikke
sikker

Christian

Fra : Muldeberg

Dato : 15-04-04 15:13

"Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in

> [...]
>
> Nogle der udfra disse sparsomme oplysninger har en ide om hvilken film
> det kan være? Min første indskydelse er Tro, Håb og Kærlighed, men jeg

Take It Easy, hedder filmen.
Det er Eddie Skoller der spiller Leo.

--
Muldeberg aka "Mulde"
muldemail@[DELETE-THIS]yahoo.dk

Fra : Muldeberg

Dato : 15-04-04 15:16

Muldeberg <nothing@here.com> wrote in news:Xns94CCA504C38F4idtoken@
216.196.97.131:

> "Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in

> Take It Easy, hedder filmen.
> Det er Eddie Skoller der spiller Leo.

Fandt lige en link:
http://www.filmidanmark.dk/spillefilm/take_it_easy.htm
Er det ikke den ?

Fra : Christian

Dato : 15-04-04 15:25

"Muldeberg" <nothing@here.com> wrote in message
> "Christian" <christianmuus2@hotmail.com> wrote in

> Take It Easy, hedder filmen.
> Det er Eddie Skoller der spiller Leo.

Ja, det er den...tak for hjælpen

Fra : Muldeberg

Dato : 15-04-04 16:11

> Ja, det er den...tak for hjælpen

Det var så lidt

Fra : vadmand

Dato : 15-04-04 18:52

"Muldeberg" <nothing@here.com> skrev i en meddelelse

> Det var så lidt
>
> --
SKulle måske lige understrege, at "Take it Easy" IKKE foregår i 50'erne
eller 60'erne, men under Besættelsen. Bare sådan af hensyn til den
historieløse generation.

Per V.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-04-04 23:01

> SKulle måske lige understrege, at "Take it Easy" IKKE foregår i 50'erne
> eller 60'erne, men under Besættelsen. Bare sådan af hensyn til den
> historieløse generation.

hvad er den historieløse generation nærmere betegnet?
--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : vadmand

Dato : 16-04-04 09:07

> hvad er den historieløse generation nærmere betegnet?
> --
Alle dem, der ikke har haft fortløbende historieundervisning i skolen.

Per V.

Fra : Morbid Angel

Dato : 16-04-04 01:15

On Thu, 15 Apr 2004 19:51:56 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>SKulle måske lige understrege, at "Take it Easy" IKKE foregår i 50'erne
>eller 60'erne, men under Besættelsen. Bare sådan af hensyn til den
>historieløse generation.
>
>Per V.

Er det en som dig?
Filmen foregår efter besættelsen, så vidt jeg ved var der ikke
amerikanske soldater i Danmark under besættelsen

Mvh

MA

///
Mine Dvd Film http://www.dvdprofiler.com/mc.asp?alias=MorbidAngel

Fra : vadmand

Dato : 16-04-04 09:09

"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Er det en som dig?
> Filmen foregår efter besættelsen, så vidt jeg ved var der ikke
> amerikanske soldater i Danmark under besættelsen
>
> Mvh

O.K., så huskede jeg forkert - det er ikke nogen mindeværdig film, som jeg
har gidet gense - Min hovedindvending var nu også, at den ikke foregik i
1950'erne eller 60'erne.

Per V.

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 16-04-04 10:31

On Fri, 16 Apr 2004 10:08:42 +0200, "vadmand"
<perve@(fjerndette)post.tele.dk> wrote:

>"Morbid Angel" <morbid_angel@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Og da vist heller ikke efter. Er det ikke engelske, du forveksler dem
med?

Okay, måske var der et par stykker på orlov fra Tyskland.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : Morbid Angel

Dato : 16-04-04 13:15

On Fri, 16 Apr 2004 11:31:17 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

> [...]
>med?
>
>Okay, måske var der et par stykker på orlov fra Tyskland.

Der var en sort gut fra amerika som den enes hovedrolle's mor har sex
med og han var amerikaner :)
Mener stadig at det var amerikanske soldater, har den på dvd checker
den lidt senere.
Men den sorte var måske på orlov fra Tyskland og spillede jazz, sammen
med Leo, men som sagt før den film er ikke meget værd (gav også 29 kr
for den)

Mvh

MA

///