Nyeste kort fra nVidia.. Fedt eller...?
Fra : Laziter [9440]

Dato : 15-04-04 14:30

Så er nVidia ved at være klar til at sende deres nye GeForce 6800 ud.
Prøv lige at dyrke denne collagevideo:
http://www.nzone.com/object/nzone_gf6_video_democollage.html

Det ser altså bare fedt ud, glæder mig til at jeg får råd til sådan et fint
kort og den størrelse PSU der kræves..

Mvh
Benjamin

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 17:01

> Det ser altså bare fedt ud, glæder mig til at jeg får råd til sådan et
fint
> kort og den størrelse PSU der kræves..

Det fede ved det er efter min mening den store performance-forøgning. Det er
helt sindssygt at se benchmarks på det! Og så er nVidia endeligt kommet op
på ATi med hensyn til billedkvalitet. Lidt skuffende at de ikke overgår dem,
når man nu har set den store forbedrelse i ydelse de har kunnet fremtrylle.
Men så kan man jo bare sætte opløsningen op, og få bedre kvali på den måde
;) Og mon ikke også fremtidige fremtidige drivere bil byde på forbedringer
på dette punkt?

Det er tilgengæld nedtur at det skal bruge så meget strøm, og at det stadig
bruger 2 slots, men det er der vel efterhånden ikke nogen vej uden om...
Desværre.

God detalje med hardware-decoderen til video, nu mangler der så bare en
driver, der kan får den til at virke efter hensigten...

Se http://www.tomshardware.com/graphic/20040414/index.html for review.

Mvh
Christian

Fra : Saitek

Dato : 15-04-04 17:12

"Christian Spøer" <cspoerSNABELAhotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> God detalje med hardware-decoderen til video, nu mangler der så bare en
> driver, der kan får den til at virke efter hensigten...

**

Det bruger faktisk ikke så meget strøm, 22 watt mere end et 5950u. Det kan
måske vise sig at 350 w psu er nok i mange tilfælde.

Det kommer da nok til at påvirke priserne på de andre kort,så man kan få råd
til et mellemklasse kort som 9800XT kortet fra ATI :)

Fra : Ukendt

Dato : 15-04-04 17:26

> Det bruger faktisk ikke så meget strøm, 22 watt mere end et 5950u. Det kan
> måske vise sig at 350 w psu er nok i mange tilfælde.

Det er nu også nok, synes jeg. Det er bare nolleren, at det skal være 2
"native" strømkabler, det skal fødes med.

> Det kommer da nok til at påvirke priserne på de andre kort,så man kan få
råd
> til et mellemklasse kort som 9800XT kortet fra ATI :)

God detalje! :D

Christian

Fra : ct

Dato : 16-04-04 23:01

Og så er nVidia endeligt kommet op på ATi med hensyn til billedkvalitet.

arh ja ikke helt;
http://www20.tomshardware.com/graphic/20040414/geforce_6800-46.html

Fra : iddqd

Dato : 16-04-04 12:00

Laziter [9440] wrote:

> Det ser altså bare fedt ud, glæder mig til at jeg får råd til sådan et fint
> kort og den størrelse PSU der kræves..

Det ser spændende ud, men personligt så venter jeg på at høre hvad ATI
kommer med, det varer jo også mindst 1½ måned før Nvidia kortet kan
købes hvilket sikkert betyder 3 måneder i DK. Men så kan selvfølgelig
selv importere, det gjorde jeg med mit ATI 9700 Pro og det har
ihvertfald ikke givet problem - kun sparet mig penge plus jeg havde det
før det kom i de danske butikker

Det med anbefalingen til PSU handler om at de vil sikre der er nok 12V
power i den, hvis man har en kvali PSU kan den sagtens være mindre og
har man ikke en ordentlig PSU burde man købe en alligevel. Efter sigende
så vil ATI's kommende baby forøvrigt også kræve noget tilsvarende,
ihvertfald skal der bindes to power kabler på det.

Mvh

Bruno

--
To mail me write to iddqdATworldonline.dk (U know what 2 do)

More of these http://www.westocykler.dk would mean less cars and less
polution.

Fra : Ukendt

Dato : 16-04-04 23:58

Fandens, så ser det ud til at jeg skal af med min Asus GeForce FX 5900 @ FX
5950... Øv...

Jeg kan da ikke leve med at jeg kun har 48.500 i Aquamark 3.0

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Rasmus Bertelsen

Dato : 17-04-04 14:42

"Laziter [9440]" <laziter@NOSPAMgamebox.net> skrev i en meddelelse
> Så er nVidia ved at være klar til at sende deres nye GeForce 6800 ud.
> Prøv lige at dyrke denne collagevideo:
> http://www.nzone.com/object/nzone_gf6_video_democollage.html

Får en "Page Not Found" meddelelse, når man går ind på den side.

Mvh,
Rasmus B

Fra : JN

Dato : 22-04-04 09:46