Email adresse format
Fra : Jeppe Jensen

Dato : 15-04-04 14:14

Kan man have email adresser med æ,ø og å. Og hvis ja skal outlook så sættes
op så den fatter det ?

vh
jeppe

Fra : Flemming Jakobsen

Dato : 17-04-04 22:36

Kan man godt men lad være, du skal have installeret et plugin før det virker
og det er noget PIS

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-04-04 00:51

On Sat, 17 Apr 2004 23:36:17 +0200, Flemming Jakobsen wrote:

> Kan man godt men lad være, du skal have installeret et plugin før det
> virker og det er noget PIS

Enig.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 03-05-04 15:33

"Flemming Jakobsen" <fj@flexx.dkfjerndette> wrote in message
> Kan man godt men lad være, du skal have installeret et plugin før det
virker
> og det er noget PIS

Nope ikke noget pis virker nu unde problemer, installede dette:
http://www.idnnow.com/index.jsp

eneste lille ting med dt er at den nye outlook der bruger word som editor,
skal have det slået fra i tools. Men vel bare et sp. om tid....

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-05-04 20:35

On Mon, 03 May 2004 16:33:07 +0200, Jeppe Jensen wrote:

> [...]
>
> eneste lille ting med dt er at den nye outlook der bruger word som editor,
> skal have det slået fra i tools. Men vel bare et sp. om tid....

Bliver der slet ikke tænkt på de maaange andre klienter end lige
Outlook/Outlook ExpresS?

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 18-05-04 13:26

> Bliver der slet ikke tænkt på de maaange andre klienter end lige
> Outlook/Outlook ExpresS?

Har du prøvet med en anden klient, hvor det ikke virker ?

vh
jeppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 18-05-04 18:42

On Tue, 18 May 2004 14:26:04 +0200, Jeppe Jensen wrote:

> Har du prøvet med en anden klient, hvor det ikke virker ?

Næh, har ikke lige haft mulighed.

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 27-05-04 07:46

> Næh, har ikke lige haft mulighed.

Så er det vel ikke relevant

vh
jeppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 27-05-04 18:57

On Thu, 27 May 2004 08:46:19 +0200, Jeppe Jensen wrote:

> Så er det vel ikke relevant

Jo... fordi.. jeg kan fx. ikke besøge domæner med æøå.. det er vist
fortrinsvist noget for IE.

Samme med emailadresser med æøå... alle har så travlt med OE.. men
hvad med resten af "verden"?

Fra : Jeppe Jensen

Dato : 07-06-04 12:25

> Jo... fordi.. jeg kan fx. ikke besøge domæner med æøå.. det er vist
> fortrinsvist noget for IE.
>
> Samme med emailadresser med æøå... alle har så travlt med OE.. men
> hvad med resten af "verden"?

Jeg er ikke helt med, bruger du ie eller?, hvis du gør så brug føromtalte
patch, det virker ihvertfald, ved at den senere skal understøtte flere
browsere og operativsystemer.

vh
jeppe

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 07-06-04 20:33

On Mon, 07 Jun 2004 13:24:42 +0200, Jeppe Jensen wrote:

> Jeg er ikke helt med, bruger du ie eller?, hvis du gør så brug

Nope - det er flere år siden jeg har brugt IE i det daglige.

> føromtalte patch, det virker ihvertfald, ved at den senere skal
> understøtte flere browsere og operativsystemer.

Jeg venter spændt.