kan man slette egne indlæg på en server me~
Fra : Jakob

Dato : 15-04-04 11:29

Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er muligt at slette et indlæg
når det først er sendt afsted til usenet. Mener at kunne huske at det er
muligt at slette egne indlæg men kan ikke lige finde ud af det.

Jeg bruger gravity til win.

MVH

Jakob

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 15-04-04 23:03

Jakob skrev i sit indlæg på usenet:
> [...]
> når det først er sendt afsted til usenet. Mener at kunne huske at det
> er muligt at slette egne indlæg men kan ikke lige finde ud af det.

Jeg kender ikke Gravity, så et har jeg ikke et bud på.

Men - jo - du kan godt slette et indlæg på serveren.

Men de, der har hentet nye indlæg fra du sendte
indlægget til du sletter det vil stadig have indlægget
på deres PC'er - der vil det ikke blive fjernet.

Men der er ikke flere, der ser det.

Og evt. svar på indlægget vil heller
ikke blive fjernet.

--
Mvh Jan Vestergaard, Kildedalen 27, 3400 Hillerød
Mail: jan@jve.invalid Web: www.jve.dk