'Sunsite' - igen!
Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-04-01 11:31

Siden i går har jeg ikke kunnet hente 'nyheder' hos Sunsite!
Har andre gjort samme erfaring?
[Klog af skade har jeg nu vænnet mig til at have TDC i baghånden! ]

--
med venlig hilsen
Hans

Fra : Peter B. Perlsø

Dato : 28-04-01 11:30

in article 1eskqma.c55li81x5oc04N%h2vh@post6.tele.dk, Hans H.V. Hansen at
h2vh@post6.tele.dk wrote on 28/04/01 12:30:

> Siden i går har jeg ikke kunnet hente 'nyheder' hos Sunsite!
> Har andre gjort samme erfaring?
> [Klog af skade har jeg nu vænnet mig til at have TDC i baghånden! ]

Jep. jeg brugte sunsite i sidste uge, mne skidtet er omkring lige så stabilt
som en Winblows PC med saltvand i kabinettet.

, Peter - http://titancity.com

Q: How do you keep a lawyer from drowning?
A: Shoot him before he hits the water.

Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 28-04-01 12:50

> Jep. jeg brugte sunsite i sidste uge, mne skidtet er omkring lige så stabilt
> som en Winblows PC med saltvand i kabinettet.

Jeg har nøjagtig samme oplevelse..

MVH

Jakob H K

Fra : triton@titancity.com

Dato : 28-04-01 12:23

h2vh@post6.tele.dk wrote on 4/28/01 12:30:

> Siden i går har jeg ikke kunnet hente 'nyheder' hos Sunsite!
> Har andre gjort samme erfaring?
> [Klog af skade har jeg nu vænnet mig til at have TDC i baghånden! ]

Tja..det går nu meget godt med Outlook Express :)

Dette indlæg er sendt via NNTP serveren på sunsite.auc.dk

Jesper

Fra : Hans H.V. Hansen

Dato : 28-04-01 13:20

<triton@titancity.com> wrote:

> Tja..det går nu meget godt med Outlook Express :)
>
> Dette indlæg er sendt via NNTP serveren på sunsite.auc.dk

Nu virker det osse igen hos mig - det skulle jo helst heller ikke være
afhængigt af, hvilken news-client man benytter!

--
med venlig hilsen
Hans