E-Mail
webnoob 5265
regler og uønsket post i outlook 2003
Fra : csm

Dato : 15-04-04 08:23

Jeg har lavet en regel : når jeg modtager en mail fra en konto (A)
skal den flytte den til en mappe (B).

Men problemet er at : når jeg modtager en junkmail fra (A), bliver den først
flyttet til Uønsket post og derefter til mappen (B) - Hvordan gør jeg så
junkmail
forbliver i Uønsket post mappen ?

Jeg kan ikke lige se at der er en regel der kan det ... `?

Fra : Calle.

Dato : 15-04-04 08:24

csm wrote:
> [...]
> Hvordan gør jeg så junkmail
> forbliver i Uønsket post mappen ?
>
> Jeg kan ikke lige se at der er en regel der kan det ... `?

lægger den regel til uønsket post nedderst

--
Calle.

Fra : csm

Dato : 15-04-04 08:46

"Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message

> lægger den regel til uønsket post nedderst

Jeg har ikke lavet nogen regel til uønsket post. Det finder den selv ud af.

Fra : Calle.

Dato : 15-04-04 08:57

csm wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message

> Jeg har ikke lavet nogen regel til uønsket post. Det finder den selv
> ud af.

mon ikke den så selv har lavet en regel

--
Calle.

Fra : csm

Dato : 15-04-04 09:35

> mon ikke den så selv har lavet en regel

Ikke en der er synlig for mig ihvertfald.

Fra : Calle.

Dato : 15-04-04 09:47

csm wrote:
> "Calle." <Fake@Fake.Fake> wrote in message

> Ikke en der er synlig for mig ihvertfald.

Du må da have et sted, hvor du opsætter hvad *du* anser som uønsket mail!
Hvilket filter bruger du?

--
Calle.

Fra : csm

Dato : 15-04-04 10:45

> Du må da have et sted, hvor du opsætter hvad *du* anser som uønsket mail!
> Hvilket filter bruger du?

nææh... - jeg bruger filtreringsniveauet : LAV

klip fra microsoft.dk :

Samle uønsket post i mappen Uønsket post
Det bliver mere og mere almindeligt med forskellige typer uønsket post. Du
kan vælge at sende disse meddelelser direkte til en særlig mappe. Der findes
en mappe med navnet Uønsket post. Du kan angive to forskellige niveauer for
den automatiske filtrering. Som standard bruges niveauet Lav, hvilket
indebærer, at kun meddelelser, der åbenlyst er uønsket e-mail, sendes til
mappen Uønsket post. Hvis du vil hæve filtreringsniveauet, kan du vælge Høj
eller endda Kun lister, der er tillid til. Du kan også vælge at kassere
meddelelserne direkte i stedet for at gemme dem i en mappe overhovedet.

Sådan foretager du disse indstillinger:
1. Klik på Indstillinger i menuen Funktioner.
2. Klik på knappen Uønsket e-mail, og foretag dine valg.
3. Klik på OK.