ASUS FX 5900 Vs Club-3D FX 5900XT
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 14-04-04 22:59

Hej i gruppen!
Jeg er af en god ven blevet tilbudt et ASUS NVidia GeForce FX 5900, for
1400,- kr nyprisen på dette kort er 2800,- kr. Men det kan man jo ikke altid
regne med. Så bør jeg ikke overveje et af disse 2 kort, og hvilket er bedst?

Club-3D GeForce FX 5900XT 1.418 kr.

Club-3D ATI Radeon 9800 pro 1.785 kr.

Er der forskel på et ASUS FX 5900 og så et Club-3D FX 5900XT ? Hvis ja
hvilke?

På forhånd tak

Mvh

Carsten

P.S. Jeg har kun 1800,- kr. Til køb af nyt kort. Please hjælp mig.....

Fra : N´far

Dato : 14-04-04 23:06

"Jeg er af en god ven blevet tilbudt et ASUS NVidia GeForce FX 5900, for
1400,- kr nyprisen på dette kort er 2800,- "

køb den...

www.tomshardware.com/graphic/20031229/index.html#participants

Fra : Jens Halgaard

Dato : 20-04-04 08:09

Ja, hold dig fra club3d så vidt muligt

Fra : Saitek

Dato : 15-04-04 17:29

"Carsten Pedersen" <carsten@FJERNonline-gamez.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
>
> Carsten
>
> P.S. Jeg har kun 1800,- kr. Til køb af nyt kort. Please hjælp mig.....

et FX5900xt kort kører 400/700 mens et rigtigt FX5900 bruger 450/850. Det
sidste har bedre ram og er hurtigere. Det første er en neddroslet version af
FX5900

køb det der asus kort, selv om et 9800pro kort måske kunne være noget. Men
mener nogle har problemer med lige det der kort fra club3d. Det behøver du
jo ikke at få, jeg har selv et kort fra den (5900xt) Det kører da bare.
Prøv at læse hvad der siges af dem der har købt kortet på edbpriser, det
viser hvad du selv kan forvente.

Prøv også lige at checke det asus kort når du er der.

Hvis du sparer op kan du da købe et af de nye Gforce 6800 kort om en måneds
tid! Det rykker :) 500$

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 15-04-04 21:12

1000 tak, for svaret.