Evolution 1.4 fejl ved nedlukning
Fra : JSM

Dato : 14-04-04 20:09

Jeg kører med Evolution 1.4.5 på en Mandrake 10. Hver gang jeg lukker
Evolution ned får jeg en dialogboks smidt i hovedet med følgende
tekst: "Programmet "evolution" (proces 5671) er gået ned pga. en fatal
fejl.(Segmentation fault)"
Fejlen kommer _kun_ ved nedlukning af programmet. Når det kører, kører
det rigtigt godt. Jeg har prøvet at fjerne og genindlæse programmet uden
at hjalp. Jeg har googlet på både web og og news uden at have fundet de
vises sten. Er der nogen der har den og kan hjælpe mig med problemet
eller måske bare pege mig i retning af hvor jeg kan finde en løsning ?
pfh tak

Mvh
Jesper