Shu-bi-dua tyveri fra Tøsedrengene :o)
Fra : Thomas H.

Dato : 13-04-04 21:23

www.thhe.dk/Shubi_vs_Toesedrengene.htm

....den er nu tæt på, hvad synes I ?

--
Thomas H. - www.thhe.dk

Fra : Karina Hjorth

Dato : 13-04-04 23:22

> ...den er nu tæt på, hvad synes I ?

Helt enig!*g* Den er enddog meget tæt på

Mvh
Karina

--
http://www.shubidua.nu - dedicated to the best band ever
http://www.shubidua.nu/salimata - dedicated to my fosterchild from Mali

Fra : Krumme

Dato : 13-04-04 23:25

Nice mixet!!

Ja det lyder godt nok mistænkeligt

mvh:
Krumme

Fra : Koeffe

Dato : 14-04-04 00:32

"Thomas H." <thheFjerndetteforpokker@sol.dk> skrev i en meddelelse

> www.thhe.dk/Shubi_vs_Toesedrengene.htm
>
> ...den er nu tæt på, hvad synes I ?

Eh? Er det ikke bare to breaks der minder om hinanden? Dem er jeg sikker på
du kan finde 50 sange ude i verden der har det magen til.

Hvis nu man begynder og sige at to sange minder om hinaden, fordi de
tilfældigvis spiller fx et C efter et G, og har rytme der kunne minde om
hinanden, så er alle sange vel plagiat? I-IV-V og II-V-I osv...

Egentlig et interessant spørgsmål: Hvor få antal toner kan man have
rettigheden til?

--
Koeffe

Fra : Morten Nielsen

Dato : 14-04-04 00:50

> [...]

> Koeffe
>
>Fuldstændig enig! Den slags kan man jo ikke undgå - hvor mange toner findes
der - kontra antal sange i verden...

Fra : Angst & Bange

Dato : 14-04-04 16:08

Hej
Hvorfor kan jeg ikke åbne linket? Der kommer bare en blank side med det
lille røde X

A&B