WW
Fra : Nanna Møller

Dato : 13-04-04 20:36

Hej.
Er ny i gruppen.

Jeg er lige startet ved WW og har tabt 4 kg på 2 uger. Jeg er glad og
tilfreds med programmet, men der er noget jeg ikke helt forstår.

Der står at man kun må gemme 12 bonuspoints pr uge. Et andet sted står at
man skal spise sine point hvis man træner meget i stedet for at gemme dem.

Mit spørgsmål til andre WW'ere er så:

Må man så max spise 12 ekstra point om ugen, selv om man optjener flere?
Eller er det således at man kan spise de point man tjener ekstra samme dag,
men kun må gemme 12 ud over det?

Det forholder sig sådan at jeg 3 gange om ugen cykler på arbejde og
derudover træner lidt. Vil gerne spise lidt ekstra da jeg ofte er lidt
utilpas efter træning.

Håber nogen kender svaret!

Nanna

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-04-04 21:13

Hej Nanna

"Nanna Møller" <nn666666@moeller.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Er ny i gruppen.

Velkommen til

> Jeg er lige startet ved WW og har tabt 4 kg på 2 uger.

Hvor er det flot, tillykke med det.

> Jeg er glad og
> tilfreds med programmet

Det kan du også tro jeg er. Hvis jeg havde vidst det var så godt, ville jeg
ha' været startet for lang tid siden.

> Må man så max spise 12 ekstra point om ugen, selv om man optjener flere?

Præcis. Om du så optjener 30 point ved motion om ugen, så må du KUN spise
for 12 point ekstra pr uge, men du behøver det ikke.

Mange hilsner fra

Bolette