Undskyld jeg praler :o)
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 13-04-04 19:20

Hejsa

Jeg er sku' stolt af mig selv. Ja undskyld jeg praler, men på 8 uger hos ww,
har jeg tabt 7,6 kg, hvilket bare er en "fed" fornemmelse

Måtte simpelhen lige dele min glæde.

Mange hilsner fra

Bolette

Fra : Helle

Dato : 13-04-04 20:29

"Bolette Nielsen" <bobo@nospam.bolettes.dk> wrote in message
> [...]
ww,
> har jeg tabt 7,6 kg, hvilket bare er en "fed" fornemmelse

Tillykke!!! Hvor er det bare flot. Det er jo helt vildt godt gået. Overvejer
selv at starte hos WW da jeg ellers før har tabt mig hos DDV men taget det
hele på igen fordi jeg kørte sur i det.

Mvh Helle

Fra : onix

Dato : 14-04-04 06:57

Tillykke !

Nu vil jeg også prale - jeg har tabt 12 kg. på WW siden januar i år !
skønt - reelt har jeg nok tabt mere da jeg har dyrket intenst spinning 3-4
gange om ugen og kan mærke og se jeg har tillagt muskelmasse også så det
ikke kun er ren vægttab. Så det kan anbefales til andre, altså spinning og
ww i kombination, så er risikoen for tilbagefald heller ikke stor da det er
en glæde at være i god form - det givet over skud fysisk såvel som psykisk,
så hvorfor stoppe træning ? !

Eneste "minus" ved mit vægttab er at mit tøj sidder af h......til nu,
så i weekenden skal jeg ud og spendere penge på nyt tøj, så det er meget
godt og lækkert tøj jeg desværre må smide ud (ja jeg smider det ud fordi jeg
har gjort op med mig selv at jeg aldrig vil passe det igen og skulle jeg
falde i og tage fx over 5 kg på eller mere så må straffen vel være at jeg så
bare må bruge en masse penge på tøj igen igen og det er i sig selv en
motivationsfaktor *gg*)

Ønsker alle herinde held og lykke med WW, DDV o.l. - det er det eneste der
holder i længden, da det ikke er en "kur" i sig selv, men mere en
livsstilsændring og oplæring i at lave god og sund mad plus at jeg har lagt
mærke til at man er meget bevidst om hvad man bør få at spise maksimalt hver
dag uden at man er fokuseret og stresset af at tælle point.

Onix