X-news spørgsmål.
Fra : Pop-corn

Dato : 13-04-04 16:52

Hejsa.

Jeg bruger x-news som newsreader.
Når jeg f.eks begynder at scanne en grupper , så få jeg en info
øverst oppe i bjælken , så jeg løbende kan se hvor meget jeg har downloaded
, rasterende tid osv.
Men efter 1 min. varighed , så forsvinder infoen i bjælken. !
Er der en metode til hvordan man kan få det til at blive i bjælken. !!

På forhånd tak.

Pop-corn....................

Fra : Dogmann

Dato : 13-04-04 21:40

"Pop-corn" <A@B.com> wrote in news:Xns94CAAEFC0EFAAABcom@62.243.74.162:

> [...]
> Men efter 1 min. varighed , så forsvinder infoen i bjælken. !
> Er der en metode til hvordan man kan få det til at blive i bjælken. !!

Send mig en mail, jeg kan løse problemet for dig.

Dogmann

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-04-04 21:48

Dogmann skrev:

> Send mig en mail, jeg kan løse problemet for dig.

Hvorfor ikke løse problemet her, så andre også kan få glæde af det?
Det er ligesom hele ideen med usenettet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Dogmann

Dato : 14-04-04 07:40

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in news:c5hqnb.2fc.1
@tgm.dyndns.dk:

> Hvorfor ikke løse problemet her, så andre også kan få glæde af det?
> Det er ligesom hele ideen med usenettet.

Det har du ret i, men i skal have en "redigeret" udgave af xnews, lavet
af ZORG.

Dogmann.

Fra : Dogmann

Dato : 14-04-04 07:44

"Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in news:c5hqnb.2fc.1
@tgm.dyndns.dk:

> Hvorfor ikke løse problemet her, så andre også kan få glæde af det?
> Det er ligesom hele ideen med usenettet.

Uploader xnews i dk.binaer

Dogmann.

Fra : Pop-corn

Dato : 14-04-04 15:34

Dogmann <Dogmann_dog@hotmail.com> wrote in

> "Thomas G. Madsen" <nospam@madsen.tdcadsl.dk> wrote in news:c5hqnb.2fc.1
> @tgm.dyndns.dk:

> Uploader xnews i dk.binaer
>
> Dogmann.

Dogmann , Tak for X-news.
Den blev hentet og checkes senere.....
PS. Jeg bruger også den seneste TEST version sammen med den version
du lige har postet.
Noget kan være incomplete i det ene , men ser måske fint ud i TEST
versionen. !! Hopper igen.... Pop-corn.

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 14-04-04 15:46

Dogmann skrev:

> Det har du ret i, men i skal have en "redigeret" udgave af
> xnews, lavet af ZORG.

Ok. Tak for info. :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Jens

Dato : 15-04-04 08:18

Pop-corn wrote:
> [...]
> Men efter 1 min. varighed , så forsvinder infoen i bjælken. !
> Er der en metode til hvordan man kan få det til at blive i bjælken. !!

prøv at skrive warez