Andet multimedie
bentjuul 3670
Hastighed på animation
Fra : Tine Müller

Dato : 13-04-04 12:12

Jeg er blevet spurgt, om en ny side til Taarbæk, må bruge min animation som
ses her i toppen ude til venstre http://tine_muller.homepage.dk/taarbaek/ og
personen spørger, om hastigheden kan sættes ned, og det er dette som jeg
skal bruge hjælp til?

Jeg kan åbne den i ImageReady 7 som jeg har, men hvordan sættes hastigheden
ned eller skal jeg bruge et andet program til dette? Det program som jeg
lavede den i, har jeg ikke mere.

KH
Tine Müller

homepage: http://tine_muller.homepage.dk/

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-04-04 12:29

Tine Müller skrev:

> Jeg kan åbne den i ImageReady 7 som jeg har, men hvordan
> sættes hastigheden ned eller skal jeg bruge et andet program
> til dette?

De siger, at et billede siger mere end tusind ord så:
<http://home18.inet.tele.dk/madsen/imageready/rammeforsinkelse.png>.
Du kan selvfølgelig også stille tiden på hver enkelt ramme (frame),
hvis du lader være med at markere samtlige rammer i animationspaletten
inden du stiller på tiden, men da din animation vel helst skal køre
jævnt, bør du stille alle rammene til den samme tid.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Miss007

Dato : 13-04-04 12:33

> [...]
hastigheden
> ned eller skal jeg bruge et andet program til dette? Det program som jeg

Hej Tine

Åbn Image Ready
Og åbn boxanim5.gif der
Nederst er der en box med faneblade, i fanebladet Animation står der under
hvert billede en tid. Klik på det første billede, og scroll hen til det
sidste billede, hold shift nede og klik på det sidste billede, sådan så alle
er markeret.
Klik på tiden på ét af billederne, vælg Other, og skriv f.eks 0,4...
Gå op i File (øverst), og vælg Save Optimized As...og gem den så som det du
vil have den til at hedde.

Held og lykke.

Hilsen Trine

Fra : Tine Müller

Dato : 13-04-04 12:53

"Miss007" skrev
> [...]
> Klik på tiden på ét af billederne, vælg Other, og skriv f.eks 0,4...
> Gå op i File (øverst), og vælg Save Optimized As...og gem den så som det

Tak til jer begge for jeres udmærkede svar.

Fra : Miss007

Dato : 13-04-04 13:48

> Tak til jer begge for jeres udmærkede svar.

Velbekomme!!

Hilsen Trine