Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Palit FX5900 Kan det flashes til et FX5950~
Fra : Erik

Dato : 12-04-04 21:25

Hejsa

Kan man flashe ett Palit FX5900 til et FX5950 og hvor finder jeg evt.
software der til?

På forhånd tak
Erik

Fra : Jim

Dato : 12-04-04 23:22

Det skulle du kunne iflg. http://www.tweakup.dk/
hvis du kigger her under Guide er der en artikkel om det med tilhørende
software... Skal selv til det når jeg får mit nye grafikkort om et par
dage...
MVH Jim

Fra : Erik

Dato : 13-04-04 08:34

> [...]
> hvis du kigger her under Guide er der en artikkel om det med tilhørende
> software... Skal selv til det når jeg får mit nye grafikkort om et par

Den kan jeg godt nok ikke finde Måske er det mig som er ved og blive
blind?

/ERik

Fra : Louby

Dato : 14-04-04 17:35

:
: Den kan jeg godt nok ikke finde Måske er det mig som er ved og blive
: blind?
:
http://www.tweakup.dk/article/260/dk/

Det må være denne artikel Jim Mener

Mvh Louby

Fra : N´far

Dato : 14-04-04 22:09

Overvej det nu godt.
Du kan vinde evt.10-15% ifølge linket, men vil miste garantien (og TV out
også ????)

vh

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 00:07

Du kan jo altid flashe den tilbage... Det kan de jo ikke opdage

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : OmmiZZ

Dato : 21-04-04 19:56

Hmm..dead Link.....!

Her der der hul igennem..:)

http://www.tweak.dk/tests2.php?id=306

Reg
OmmiZZ

Fra : IG [7100]

Dato : 13-04-04 13:22

"Erik" <egpnewsFJERN@MIGhotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hejsa
>
> Kan man flashe ett Palit FX5900 til et FX5950 og hvor finder jeg evt.
> software der til?

Hvad giver det af fordele...?? Man kan vel ikke clocke ram og gpu højere
fordi den flashed...?

Fra : Ukendt

Dato : 17-04-04 00:08

Nej, men det gør den jo automatisk. Det er jo meningen med at flashe den fra
5900 til 5950...

Det gav mig ca. 10% mere i Aquamark 3.0

--
Hilsen