Harley søges til tranport af konfirmand
Fra : K. N.

Dato : 28-04-01 09:39

Hej
Er der en, som ejer en harley eller en anden fed motorcykel og som kunne
tænke sig, at køre vores søn hjem fra kirke d. 13-05 -01. Turen er på ca. 2
km. og vi bor i Himmerland tæt ved Arden.Det bliver selvfølgelig mod
betaling. Interesseret så mail til kon@worldonline.dk
Kirsten Nielsen.

Fra : Morten Juel

Dato : 28-04-01 11:57

fed ide

Mvh
Morten

Fra : Morten Christensen

Dato : 29-04-01 22:02

"K. N." <kon@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
2
> km. og vi bor i Himmerland tæt ved Arden.Det bliver selvfølgelig mod

Harj Kirsten.

Harley kan jeg ikke tilbyde, men sikkert nok min lille sorte Gix'er , der
dog er mere race-præget, end hvad man lige kan komme i tanke om ved en
HD'er....

Jeg er selv til konfirmation i Nibe om fredagen, er i Silkeborg lørdag, men
søndag er der ikke lige de vilde planer....

Ellers kan du jo prøve at kontakte MC-77 i Hobro (Hvis de ellers "lever"
endnu?) eller Aars MC-Touring Club. De har klubhus bag auktionshallerne nede
ved Rutebilstationen - så det skulle være ret nemt at finde

Jeg tror faktisk endda, at de (Aars MCT) måske holder deres årlige
Himmerlandstræf denne weekend, så der er måske endnu større chance for
"gevinst"

Held & Lykke med dagen, og et stort Tillykke med sønnike

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup