Bandnavn i "Oh brother where art thou?"
Fra : Mads Thorning Peders~

Dato : 12-04-04 09:01

Hvad er det nu de tre hovedpersoner i "Oh brother where art thou?" kalder
deres band? Så vidt jeg husker er det noget i stil med "Soaky bottom boys",
men jeg mener at det var et lidt længere navn.

--
Mvh Mads

Fjern sletdette fra mailadressen ved besvarelse

Fra : David Rasmussen

Dato : 12-04-04 10:40

Mads Thorning Pedersen wrote:
> Hvad er det nu de tre hovedpersoner i "Oh brother where art thou?" kalder
> deres band? Så vidt jeg husker er det noget i stil med "Soaky bottom boys",
> men jeg mener at det var et lidt længere navn.

The Soggy Bottom Boys.

/David

Fra : Sune

Dato : 12-04-04 10:42

On Mon, 12 Apr 2004 10:00:35 +0200, "Mads Thorning Pedersen" <cykologen@sletdette.mailme.dk> wrote:

>Hvad er det nu de tre hovedpersoner i "Oh brother where art thou?" kalder
>deres band? Så vidt jeg husker er det noget i stil med "Soaky bottom boys",
>men jeg mener at det var et lidt længere navn.

Jeg har ikke gidet se filmen, men ved at bruge google.com giver første hit ved søgning på 'Oh
brother where art thou band' mig en ide om at bandet kunne hedde "The Soggy Bottom Boys".

Mvh
Sune

Fra : spæf

Dato : 12-04-04 20:16

> Jeg har ikke gidet se filmen,

Det må siges at være en stor fejl, da det er en fantastisk film.

--
Hilsen

Spæf
"live long and prosper"

Fra : Lenton

Dato : 12-04-04 21:51

spæf wrote:

> Det må siges at være en stor fejl, da det er en fantastisk film.

Ja i øvrigt går man slet ikke galt i filmlandet når man ser film af Coen
brødrene - Sammen med ovenstående er jeg også helt vild med Fargo og The
Big Lebowski - mangler stadig at se nogle af deres lidt ældre film.
Og husk så i øvrigt at deres seneste film, The Ladykillers har fået
premiere i USA. Den er dog ikke skrevet af dme selv, ligesom Intolerable
Cruelty ikke var det - men jeg glæder mig i hvert fald til den, selvom
jeg ikke tror Intolerable Cruelty var helt på højde med deres andre
værker uden dog at have set den.

Fra : Jacob Andersen

Dato : 13-04-04 19:25

"Lenton" <no@mail.net> wrote in message

> [...]
> Cruelty ikke var det - men jeg glæder mig i hvert fald til den, selvom
> jeg ikke tror Intolerable Cruelty var helt på højde med deres andre

Det var den nu heller ikke, men som "romantisk komedie" var den temmelig
langt over gennemsnittet.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"