CD-hylster
Fra : John Frandsen

Dato : 12-04-04 09:34

Jeg kan ikke lige finde en anden gruppe som er mere egnet til dette
spørgsmål?

Vi er trætte af at CD-samlingen fylder så meget som den gør, så vi vil lægge
dem i hylstre, efter samme princip som f.eks. bibliotekerne.

Ved nogen her hvor man kan købe disse hylstre, hvor der er plads til
bagcoveret uden at skulle folde det?

--
Mvh John

Fra : Uffe Holst

Dato : 12-04-04 14:48

In an article of 11 Apr 2000 John Frandsen wrote:

> [...]
> dem i hylstre, efter samme princip som f.eks. bibliotekerne.
>
> Ved nogen her hvor man kan købe disse hylstre, hvor der er plads til

Nogle kontorforsyninger har diverse muligheder for at opbevare CD'ere. Om
de lige har det, du søger, ved jeg ikke, for jeg har ikke lige haft det
behov.

--
Uffe Holst

Fra : John Frandsen

Dato : 12-04-04 15:18

"Uffe Holst" <uhc@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle kontorforsyninger har diverse muligheder for at opbevare CD'ere. Om
> de lige har det, du søger, ved jeg ikke, for jeg har ikke lige haft det
> behov.

Det er korrekt, og det er også den type jeg bruger til mine CD-rom, men den
type jeg efterlyser er lidt bredere således at der er plads til bagcoveret
uden at skulle folde det til ukendelighed.

Jeg må nok væbne mig med tålmodighed til biblioteket åbner, så jeg kan
spørge der

Mvh John

Fra : Uffe Holst

Dato : 12-04-04 20:12

> [...]

> type jeg efterlyser er lidt bredere således at der er plads til bagcoveret
> uden at skulle folde det til ukendelighed.

Jeg bemærkede, at min lokale kontorforsyning havde flere typer.

> Jeg må nok væbne mig med tålmodighed til biblioteket åbner, så jeg kan
> spørge der

Det er jo absolut en mulighed, hvis dit bibliotek bruger sådanne. Jeg synes
dog, at de fleste bruger nogen, der er så små, at bagcoveret er bukket.

--
Uffe Holst

Fra : John Frandsen

Dato : 12-04-04 20:19

> Det er jo absolut en mulighed, hvis dit bibliotek bruger sådanne. Jeg
synes
> dog, at de fleste bruger nogen, der er så små, at bagcoveret er bukket.

Det er desværre sandt.
Når jeg har bestilt CD'er via bibliotek.dk kommer de jo ofte fra andre
biblioteker end lokalbiblioteket, og jeg har flere gange modtaget CD'er der
ligger i disse lidt bredere hylstre - men tror du jeg kan huske hvilke
biblioteker det var... Nej, vel

Jeg må søge - eller bide i det sure æble og folde skidtet... Alt andet lige,
så er det nu heller ikke så ofte at jeg ser på bagsiden.

Mvh John

Fra : Robert Eriksen

Dato : 12-04-04 21:53

John Frandsen wrote:
> [...]
>
> Jeg må søge - eller bide i det sure æble og folde skidtet... Alt andet lige,
> så er det nu heller ikke så ofte at jeg ser på bagsiden.

Hvorfor så ikke bare tage fotokopier af skidtet og gemme orginalerne i
en kasse på loftet/kælderen/skuret ?

Fra : Uffe Holst

Dato : 13-04-04 09:08

In an article of 11 Apr 2000 John Frandsen wrote:

> Jeg må søge - eller bide i det sure æble og folde skidtet... Alt andet lige,
> så er det nu heller ikke så ofte at jeg ser på bagsiden.

For en del af mine CD'eres vedkommende er bagsiden nok det eneste sted,
man finder den famøse tracklist - hvad det så end måtte hedder på dansk.

--
Uffe Holst

Fra : Torben Abilgaard

Dato : 12-04-04 21:01

scripsit "John Frandsen"

> [...]
> dem i hylstre, efter samme princip som f.eks. bibliotekerne.
>
> Ved nogen her hvor man kan købe disse hylstre, hvor der er plads til

Købte en ordentlig røvfuld chartekker i Netto og smed hele baduljen i
ringbind.

--
vh ¸.·´¯)

Fra : Muddley

Dato : 13-04-04 06:58

"John Frandsen" <oplyses@ikke.her> skrev i en meddelelse
> [...]
> dem i hylstre, efter samme princip som f.eks. bibliotekerne.
>
> Ved nogen her hvor man kan købe disse hylstre, hvor der er plads til

Hej John.
Jeg har set denne side.
www.nierle.de

her er mange forskellige muligheder.
Desuden er de 3-4 gange så billige som danske forretninger.

Hilsen Kim

Fra : Malene Hald

Dato : 13-04-04 15:14

Hvis det er nogen hjælp, så er det på Næstved Bibliotek de fx bruger sådan
nogle plasticdimser hvor hele coveret kan være i uden at blive bukket ....

Malene