Titlen på en film...
Fra : cool_iceman99

Dato : 11-04-04 21:44

Hej....

Er der nogle som kan hjælpe med , titlen på en film fra 80'erne.

Kort fortalt handler den om en familie , som arver et hus.
I huset er der en bog , som de ikke må åbne , da den indholder uhyre , på de
diverse sider.
Når bogen åbnes , dukker de op rundt om i huset og laver ulykker , undtaget
et af dem , som rydder op
efter de andre.

Kan sagtens huske handlingen , men hvad dælen er titlen...???????????

Kom ca. på samme tid som " the Lamb ".

På forhånd tak for hjælpen.

cool_iceman99

Fra : Jørgen Carlsen

Dato : 11-04-04 22:23

"cool_iceman99" <tpsmb@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> et af dem , som rydder op
> efter de andre.
>
> Kan sagtens huske handlingen , men hvad dælen er titlen...???????????

JC

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-04-04 22:31

Hej!

"Jørgen Carlsen" wrote:

> Er det Jumanji ?

Er den fra 80'erne?

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jens Gregersen

Dato : 11-04-04 23:14

> Er den fra 80'erne?

Nej, den er fra 1995

--
Jens Gregersen, 9670 Løgstør
Fjern dyret ved henvendelse via mail

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-04-04 23:31

Hej!

Jens Gregersen wrote:

> Nej, den er fra 1995

Ved det - det var et såkaldt "hint"

--
Mvh, Kim Voss Schrader

Fra : Jens Gregersen

Dato : 12-04-04 00:21

> Ved det - det var et såkaldt "hint"

Godmorgen :) Eller godnat må det vist hellere bilve...

Fra : Kim Odgaard

Dato : 11-04-04 23:28

> JC

Jumanji er et spil og ikke en bog, også er der vist ikke nogen der rydder op