Bliv selvstændig for 50,- pr. måned
Fra : Team Momentum

Dato : 11-04-04 19:17

I forbindelse med lancering af vores nye serversoftware, kan vi nu tilbyde
dig at forsøge sig som selvstændig uden den store risiko.

Du kan hos os starte som selvstændig webhotel udbyder. Det kræver ikke nogen
speciel viden eller uddannelse, da du i vores startpakke får fuld oplæring.

Du er din egen herre, og på ingen måde underlagt os, du kan opsætte egne
handelsbetingelser.
Dine kunder er dine kunder, selv om de ligger på vores servere. Vi har ikke
kontakt til dine kunder, ligeledes har dine kunder ikke kontakt eller
kendskab til os.

Du kan starte i det små, og udbyge efterhånden som dit behov bliver større.

Vi stiller servere og software til rådighed, lærer dig at håndtere
domæneregistringer etc.

-og så er du ikke bundet til nogen bestemt periode, af en kontrakt! = Ingen
risiko.

Se mere på www.side1.dk

MVH
Kenneth Pihl
Team Momentum

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 11-04-04 19:29

Dk.Erhverv standardsvar sendt

http://www.isa.dknet.dk/~sej/erhverv.html

Mads Vestergaard
"Team Momentum" <team(fjern-det-her)@side1(og-det-her).dk> skrev i en
meddelelse news:c5c1s7$har$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Team Momentum

Dato : 11-04-04 20:46

UPS..... sorry.

Jg havde misforstået hensigten med gruppen.

Skal ikke ske igen, jeg finder et bedre sted til annoncen.
Må lige se nærmere på de forskellige fundats'er.

/Kenneth

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 14-04-04 01:29

> Skal ikke ske igen, jeg finder et bedre sted til annoncen.
> Må lige se nærmere på de forskellige fundats'er.

Altid en god idé at gøre før man skal til at udsende reklamer.

--
Mvh. Jesper

Fra : Team Momentum

Dato : 14-04-04 22:12

"Jesper Nielsen" <jn@nielsenit.invalid> wrote in message

> Altid en god idé at gøre før man skal til at udsende reklamer.
>
> --
> Mvh. Jesper

Ja det fandt jeg ud af Og det er da også rimeligt nok man sætter sig ind
i etiketen. Jeg har derfor opsat annoncerne i de dertil indrettede grupper
nu.

Atter engang: Undskyld til gruppen.

/Kenneth