/ Forside / Interesser / Fritid / Biler / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Biler
#NavnPoint
dova 36582
alimak 21895
EA_HS 19179
refi 16217
transor 15483
Cortina01 14584
pallenoc 13678
3773 13117
geu 12469
10  Nordsted1 11856
Top Gear - Vauxhall 2.0 Turbo?
Fra : Jonas R.


Dato : 11-04-04 19:00

Er den Vauxhall de testede, den blå med en 2.0 turbo motor med 200 hk ... Er
det en opel speedster?

/Jonas



 
 
Low_ (11-04-2004)
Kommentar
Fra : Low_


Dato : 11-04-04 19:08


"Jonas R." <hihi@hihi.dk> skrev i en meddelelse
news:c5c13p$bmg$1@sunsite.dk...
> Er den Vauxhall de testede, den blå med en 2.0 turbo motor med 200 hk ...
Er
> det en opel speedster?
>
> /Jonas

Ja, det er en speedster OPC


/ Kristian



Eivind (11-04-2004)
Kommentar
Fra : Eivind


Dato : 11-04-04 19:10

Ja - feeed bil

Eivind



Jan W Nielsen (11-04-2004)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 11-04-04 19:48

> Er den Vauxhall de testede, den blå med en 2.0 turbo motor med 200 hk ...
Er
> det en opel speedster?


Jep - og det er bare noget der du´r.....!

Med chip skal selv meget heftige porscher og Ferrarier gøre sig ualmindeligt
umage for ikke at komme ud på den sløve side.

--
/Jan W Nielsen





Eivind (11-04-2004)
Kommentar
Fra : Eivind


Dato : 11-04-04 22:35

Men til daglig brug ville jeg da hellere ha en Mitsubishi EVO VIII
Se 4 døre og sparke numse på stort set de hele...

Okay en Mazda 8 ville da også ku gå.....

Eivind



Mogens Knudsen (15-04-2004)
Kommentar
Fra : Mogens Knudsen


Dato : 15-04-04 20:20

On Sun, 11 Apr 2004 23:35:20 +0200, "Eivind"
<Eivind.Olsen@ARNEmail.tele.dk> wrote:

>Men til daglig brug ville jeg da hellere ha en Mitsubishi EVO VIII

Se nu kender jeg ikke nyeste aftapning - kun modellen lidt før. Og dén
var/er absolut ikke til daglig brug. Min forhandler havde een, og den
støjede enormt ligesom gearkasse mm. var en kaliber, der ikke er
anvendelig i dagligdagen (ligeskårne tænder). EVO'en er en rallybil på
plader.

/Mogens

Thomas Strandtoft (11-04-2004)
Kommentar
Fra : Thomas Strandtoft


Dato : 11-04-04 22:58

Jan W Nielsen wrote:

> Med chip skal selv meget heftige porscher og Ferrarier gøre sig ualmindeligt
> umage for ikke at komme ud på den sløve side.

Så prøv at tænke på hvor hurtig den havde været hvis tyskerne
havde fattet at den skulle veje 650-700 kg som Elisen, i stedet
for omkring det ton den vejer nu..

--
Hygge..
Thomas

<http://www.carftp.com> - a library of car videos.

No1 (11-04-2004)
Kommentar
Fra : No1


Dato : 11-04-04 23:10

> Jep - og det er bare noget der du´r.....!
>
> Med chip skal selv meget heftige porscher og Ferrarier gøre sig ualmindeligt
> umage for ikke at komme ud på den sløve side.

Men på hurtig motorvej hjælper det ikke så meget at den vejer lidt. Der
skal kraftigere motor til.

Kommer selvf. an på hvad den chip du snakker om, gør

Jan W Nielsen (12-04-2004)
Kommentar
Fra : Jan W Nielsen


Dato : 12-04-04 08:06

> Men på hurtig motorvej hjælper det ikke så meget at den vejer lidt. Der
> skal kraftigere motor til.

Det er klart. På motorvejen handler det jo kun om meget power og god
aerodynamik.

Men den løber jo kanp 250 km/t med sin standard 200 hk.

(Pænt men selvfølgelig slet ikke nok til at bide skeer med de store)

--
/Jan W Nielsen





Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177523
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408674
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste